تمهیدات لازم برای برگزاری  انتخابات درچهارمحال وبختیاری اندیشیده شده است

ایرنا نوشت: رئیس ستاد انتخابات با تاکید بر اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات هشتم تیر در استان فراهم شده است.

محسن حسین‌میرزایی در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار هستند.

وی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد ستاد انتخابات استان گفت: در زمان حاضر ۲۹ هیات اجرایی در این استان شکل گرفته است که از این تعداد ۱۲ هیات اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۷ هیات اجرایی نیز در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روند و فرایند تشکیل هیات‌های اجرایی با همکاری هیات نظارت استان و شهرستان‌ها انجام شده است، اضافه کرد:۳۷۷ نفر در هیات‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری کار انتخابات را پیگیری می‌کنند.

حسین‌میرزایی افزود: در زمان حاضر جانمایی شعب، معتمدین شعب، نمایندگان فرماندار و کاربران برابر قانون در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از شاخصه‌های مهم انتخابات ۱۱ اسفند (دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری) و هشتم تیر (چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) هماهنگی و تعامل نزدیک و سازنده بین فرمانداران، بخشداران، اعضای هیات اجرایی با هیات‌های نظارت شهرستان و استان است.

حسین میرزایی شمار عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری شامل نمایندگان فرماندار، هیات‌های اجرایی، کاربران و نیروهای پشتیبانی را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد.

وی بیان کرد: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت چهار راهبرد مهم تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود که همواره به عنوان یک اصل مهم مد نظر دست اندرکاران امر انتخابات در چهارمحال و بختیاری است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات هشتم تیر در استان فراهم شده است.

وی عمل به مر قانون، بی طرفی مطلق و نصب‌العین قراردادن تقوا از سوی دست‌اندرکاران امر انتخابات را عامل مهم برای جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت عنوان کرد.

حضور پر شور در پای صندوق‌های رای

حسین‌میرزایی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و رعایت اصل بی‌طرفی مهمترین اصل در امر انتخابات چهاردهم به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: معلمان جزو گروه‌های مقبول جامعه هستند به همین علت انتظار می‌رود که برای ترغیب و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای تلاش بیشتری انجام دهند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین همه افرادی که جایگاهی در جامعه دارند از جمله دانشگاهیان و طلبه‌ها باید با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به مردم برای انتخاب اصلح براساس گفتمان امامین انقلاب اقدام کنند.

گفتنی است، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1921714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =