مدیرعامل گلرنگ: حرکت به سمت استارت‌آپ‌ها جلوی موج مهاجرت را می‌گیرد!

در حاشیه پنل "وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود" علیرضا کیان‌پور، مدیر عامل گلرنگ سیستم در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین از تاثیرحرکت هلدینگ‌های بزرگ صنعتی به سمت استارت‌آپ‌ها بر اقتصاد کشور، صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا کیان‌پور، مدیرعامل گلرنگ سیستم، در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین و در پاسخ به این پرسش که چرا گلرنگ تصمیم گرفته‌ است وارد فضای استارت‌آپ کشور شود؛ گفت:« در فضای نوآوری ما دو بخش نوآوری سازمانی و بازمهندسی ژنتیکی وجود دارد؛ ما باید اجایل بودن را یاد بگیریم و این آموزش را می‌توانیم از استارت‌آپ‌ها دریافت کنیم. استارت‌آپ‌ها بر روی DNA ما تاثیر می‌گذارند و بخش‌هایی را که به دلیل لخت بودن نمی‌توانیم به آن‌ها دست پیدا کنیم را برای ما قابل دسترسی کنند و یک نوع همزیستی مسالمت آمیز برای خلق ارزش مشترک داریم.»

او در ادامه گفت:« بخشی از دلیل مهاجرت جوانان به مسائل سیاسی و اجتماعی و بخش قابل توجهی نیز به مسائل اقتصادی باز می‌گردد؛ در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی کمکی از دست ما ساخته نیست اما در خصوص مسائل اقتصادی و کار، در صورتی که هلدینگ‌های بزرگ به سمت استارت‌آپ‌ها حرکت کنند و جریان درآمدی بیشتری به سمت این فضا سوق پیدا می‌کند و کارآفرینی بیشتری صورت می‌گیرد، منشاء امیدی برای جلوگیری مهاجرت جوانان شکل می‌گیرد.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    2 0
    دزد که از دزد بزنه شاه دزده، مسؤلین جلوی این حقه بازی گلرنگ وتپسی رو زودتر از اینکه گندش بالا بیاد بگیرید، فردا این هم بوی زشتش در میاد.
  • RU ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    2 0
    نخاسته کاسه داغ تر از اش باشه فعلا حق و حقوق کارگرا را بده بقیش پیشکش، شرکت زیر مجموعه همین جا که مدیر عاملش از آشناهای خودشه حقوق ۲۰۰تا سفیر خورده. از قیافش معلومه کلا سر سفره ای بزرگ شده