مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد

طی حکمی از سوی حامد علامتی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ،مرتضی مزینانی صفابین به عنوان مدیر کل این نهاد فرهنگی در استان سمنان منصوب گردید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مرتضی مزینانی‌صفابین دارای دانشنامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و زبان و ادبیات فارسی از مازندران بوده و بیش از ۱۸ سال سابقه تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و دوره‌های مختلف سواد رسانه‌ای را در کارنامه دارد.
وی همچنین بیش از دو دهه مدیریت در عرصه رسانه‌ای در استان‌های سمنان و تهران را تجربه کرده و در عین حال، از فعالان فرهنگی و اجتماعی شناخته‌شده استان سمنان است.
مزینانی همچنین فعالیت در سمت‌های مختلف کارشناسی در آموزش و پرورش استان سمنان، عضویت در کمیته‌های انتصابات و سوادآموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی مدارس، مسؤولیت کمیته‌های مجمع جوانان استان، عضویت در شورای اطلاع رسانی استان و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ضمن تبریک به آقای مزینانی همکار رسانه ای، برای وی آرزوی موفقیت هر چه بیشتر را از خداوند منان خواستار است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =