دو رقم نهال گردو پیوندی مقاوم به سرما با تناژ بار 9 تا 12 تن در هکتار

نهال گردو پیوندی که از ارقام اصلاح شده و محبوب بازار است، در نهالستان نوین گردو عرضه می شود. این رقم نهال گردو از نظر باردهی و عملکرد بی نظیر بوده و در بازار مانند ندارد.

از آنجایی که احداث باغ گردو یک سودآوری بسیار بالا و طولانی مدت به حساب می آید باغداران بایستی نهال گردو پیوندی زودبارده با باردهی بالا را انتخاب و خریداری کنند.

نهال گردو پیوندی با باردهی بالا کدام است؟

از آنجایی که احداث باغ گردو یک سودآوری بسیار بالا و طولانی مدت به حساب می آید بایستی هر باغداری سعی کند رقم نهال گردویی را خریداری کند که باردهی تجاری داشته باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. با بررسی های صورت گرفته و اصلاحات انجام شده نهال گردو پیوندی به وجود آمده که از نظر عملکرد مانند ندارد. در این محتوا از نهالستان نوین گردو به معرفی چند نمونه از بهترین نهال گردو پیوندی در این مطلب می پردازیم. جهت خرید نهال گردو به سایت www.gerdo.pro مراجعه کنید.

معرفی سه نمونه از بهترین نهال گردو پیوندی در دنیا

نهال گردو پیوندی دارای خصوصیات بسیار عالی و منحصر به‌فردی در باردهی و کیفیت است که به معرفی بهترین نهال گردو پیوندی می پردازیم:

  • نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر پیوندی محصولی از کشور آمریکا که جزء برترین رقم نهال گردو در دنیا شناخته شده است. این رقم نهال گردو در دسته ارقام با باردهی تجاری قرار دارد که زودبازده و دیرگل است. مقاومت نهال گردو چندلر به سرما و بیماری این رقم را منحصر به‌فردتر کرده است. دیرگل بودن آن موجب می شود تا از سرمای بهاره در امان باشد.

میزان باردهی تجاری این رقم از سال ششم به بعد آغاز می شود که بین ۶ تا ۷ تن است. عمر اقتصادی درخت گردو چندلر ۱۰۰ سال است.

  • نهال گردو فرنور پیوندی

نهال گردو فرنور پیوندی که مرکز رشد آن و اصالتش فرانسه است، جزء بهترین نهال گردو مقاوم به سرما است. این رقم در مناطق کوهستانی و سرد کاشته می شود و پایداری آن بی نظیر است. از آنجایی که هر باغداری دغدغه قرار گرفتن نهال گردو خود را در برابر سرما دارد این رقم نهال گردو می تواند پایداری بسیار عالی به سرما داشته باشد.

بیشتر مناسب مناطق سردسیر و نیمه سردسیر است. دیرگل اما زودبازده است. نهال گردو فرنور در سال های ابتدایی باردهی خود را آغاز می کند اما در سال های بالاتر باردهی تجاری را به همراه خواهد داشت. میزان باردهی ۶ تن رقم خورده است که از هر هکتار می توانید به دست بیاورید. مقاومت به بیماری این رقم بالاست.

  • نهال گردو خوشه ای ژنوتیپ برتر

نهال گردو ژنوتیپ برتر در دسته ارقام نهال گردو بی نظیر و محبوب در باردهی است. هر نهالستان گردو یک رقمی را به عنوان نهال گردو ژنوتیپ برتر پرورش می دهد که از نظر کیفیت و باردهی خاص و بی نظیر است. نهال گردو ژنوتیپ برتر در نهالستان نوین گردو جزء بهترین نهال گردو و محبوب ترین هاست. این رقم باردهی و عملکردی دارد که شبیه آن نیست. مناسب مناطق سردسیر است و باردهی تجاری دارد. وقتی زمان برداشت محصول می رسد، می توان گردوها را به‌صورت خوشه ای از روی درخت گردو برداشت کرد. نهال گردو ژنوتیپ برتر را به خوشه ای ژنوتیپ برتر به دلیل باردهی بالایی که دارد نامگذاری کرده اند. اگر به دنبال نهال میوه گرمسیری می گردید نهال انبه بهترین گزینه برای گاشت در مناطق گرمسیر است.

نهال گردو پیوندی بهتر است یا نهال گردو بذری؟

نهال گردو پیوندی میزان فروش و استقبال بسیار بیشتری نسبت به نهال گردو بذری دارد. دلیل این استقبال و طرفدار بالا می تواند عملکرد بسیار خوبی باشد که رقم پیوندی به همراه دارد. نهال گردو پیوندی میزان باردهی بیشتری نسبت به نهال گردو بذری دارد. نهال گردو پیوندی شرایط اقلیمی سرد را به خوبی تحمل می کند و بازدهی‌ای عالی را از خود نشان می دهد. نهال گردو پیوندی باردهی یکنواخت و بیشتری دارد. رقم پیوندی هر ساله باردهی آن بالا است اما نهال گردو بذری ممکن است یک سال باردهی بالاتری داشته باشد و در سالی باردهی اش کمتر باشد. میزان مراقبت از نهال گردو بذری نسبت به پیوندی بیشتر است.

جمع بندی خرید بهترین نهال گردو پیوندی

نهالستان نوین گردو بزرگترین مرکز فروش و عرضه نهال گردو در کرج و در سراسر ایران است که در تمامی مناطق نمایندگی فعال فروش نهال گردو دارد. این مرکز اولین و برترین مرکز فروش نهال گردو در خاورمیانه است که تمامی ارقام نهال گردو خود را بدون واسطه و با تضمین قیمت و کیفیت عرضه می کند. می توانید انواع نهال گردو را با شناسه معتبر و گارانتی اصالت خریداری کنید. جهت خرید و اطلاع از قیمت نهال گردو به سایت نوین گردو مراجعه کنید. ارسال نهال ها از پایانه و با تیپاکس است.

آدرس وبسایت: www.gerdo.pro

شماره تماس: 1243597-0912

ثبت سفارش در پیام رسان های واتساپ، ایتا، تلگرام و روبیکا : 09121243597

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =