امنیت و آرامش کشور مرهون مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج)  است

استاندار چهارمحال وبختیاری درپیامی ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت و آرامش کشور ثمره مجاهدت‌ها و تلاش‌های عده ایست که سربازی را در گمنامی پیشه خود ساخته اند و در حراست از این آب و خاک جانفشانی‌ها کرده اند.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل می باشد

بسمه تعالی
برادران مشغول در جبهه اطلاعات، سربازان گمنامند. مقام معظم رهبری(دام عزه)

امنیت و آرامش در جامعه پدیده ای نیست که اتفاقی و یکباره بدست آمده باشد، این گوهر ارزشمند ثمره مجاهدت‌ها و تلاش‌های عده ایست که سربازی در گمنامی را پیشه خود ساخته اند و در حراست از این آب و خاک جانفشانی‌ها کرده اند.

افرادی که سرافرازی وطن و آرامش هم وطنانشان را بر نامداری و شهره شدن ترجیح می‌دهند.

آنها که پیوسته در راه مبارزه و جهاد هستند و برای ایران اسلامی امنیتی پایدار و حریمی امن را به ارمغان آورده اند. مردم با بصیرت ایران قطعا قدردان ایثار و مجاهدت شما هستند و این از خودگذشتگی را ارج می‌نهند.

اینجانب میلاد با میمنت صاحب العصر والزمان(عج) بزرگ نجات دهنده جهان از ظلم و تباهی و همچنین آغاز هفته سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج)، را به این فرزندانِ مخلصِ وطن تبریک عرض میکنم.

انشاءالله با طنین بانگِ "الا یا اهل العالم انا المهدی" در عرصه پهناور گیتی، چشم منتظران به جمال نورانی آخرین حجت خدا بر زمین منور گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =