هشدار جدی فرمانده بلندپایه ارتش به دشمنان /توهم را کنار بگذارید

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر بیگانگان توهم را کنار بگذارند متوجه می‎شوند که ایران اسلامی منادی صلح و امنیت در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ صباحی فرد در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: اگرچه فشارهای روانی و اقتصادی بیگانگان تا حدی موجب کند شدن و خلل در پیشرفت همه جانبه کشورمان می‌شود ولی یقینا رشد و تعالی ایران توقفی ندارد و ما را مصمم‌تر از گذشته می‌کند.

بنابر گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح کشورمان نعمتی شگرف برای هموطنان عزیزمان که باعث این اقتدار یقینا خود مردم هستند. اگر بیگانگان توهم را کنار بگذارند متوجه می‎شوند که ایران اسلامی منادی صلح و امنیت در منطقه و جهان است.

وی تصریح کرد: رونمایی از برخی تجهیزات پدافندی تنها گوشه‌ای از اعتماد به نفس و دانش بومی فرزندان ایران زمین است که قابل نمایش است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود راه اصلاح کشور و رسیدن به قله ترقی را انسجام مردم دانست و بیان‌ داشت: شرکت در عرصه انتخابات مهمترین دستاورد کشور در برون رفت برخی از مشکلات کنونی است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874802

برچسب‌ها