مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی بانوان با استقبال بی نظیر دختران خوزستانی برگزار شد

سومین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی باشگاه های استان خوزستان در بخش بانوان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، مسابقات فیتنس چلنج بانوان قهرمانی باشگاه های استان خوزستان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، روز جمعه ۲۷ آبان ماه با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از شهرستان های اهواز، آبادان، ایذه، امیدیه، مسجدسلیمان، خرمشهر، دزفول، ماهشهر، شوشتر، هفتکل و رامهرمز به میزبانی کلانشهر اهواز برگزار شد.

در بخش نوجوانان رقیه عنافچه از امیدیه اول شد، فاطمه محمودی از آبادان دوم و آیه خرازی نژاد از آبادان سوم شد؛ در رده جوانان فاطمه رابعی از خرمشهر اول، فاطمه رضایی از رامهرمز دوم و سارا امیرپور از رامهرمز سوم شد.

در بخش بزرگسالان سارا منجزی از اهواز به عنوان نخست رسید، زهرا عادلی قلعه تکی از اهواز جایگاه دومی را از آن خود کرد و زهره مرادی از دزفول سوم شد؛ همچنین در بخش پیشکسوتان نسیم پرچمی از مسجدسلیمان رتبه اول را کسب کرد، غزاله موسوی از اهواز دوم شد و شهین مطوری سلمان پور از خرمشهر سوم شد.

رده بندی تیمی مسابقات به شرح زیر است:

رده نوجوانان/

۱-آبادان

۲-امیدیه

۳-مسجدسلیمان

رده جوانان/

۱-رامهرمز

۲-خرمشهر

۳-اهواز

رده بزرگسالان/

۱-اهواز

۲-دزفول

۳-ایذه

رده پیشکسوتان/

۱-مسجدسلیمان

۲-اهواز

۳-خرمشهر

گفتنی است؛ نفرات برتر از این دور از مسابقات با نظر کادر فنی به پنجمین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی باشگاههای کشور که طی روزهای ۳۰ بهمن لغایت ۴ اسفندماه به میزبانی استان خراسان رضوی و در شهر مشهد برگزار می گردد اعزام خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =