آمادگی ورزشکاران خوزستانی برای شرکت در مسابقات مستریونیورس ایران

دومین دوره مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران در فوریه ۲۰۲۴(بهمن ۱۴۰۲) به میزبانی شهرستان رامسر در استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان، بعد از برگزاری موفق اولین دوره مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران در سال ۲۰۲۳، با موافقت فدراسیون جهانی و قرار گرفتن نام این رویداد در تقویم IFBB دومین دوره این رویداد بزرگ در بهمن سال ۱۴۰۲ در استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می گردد.

ورزشکاران خوزستانی که در اولین دوره این مسابقات حضور موفقی نیز داشتند، در حالی که کمتر از ۵۰ روز تا برگزاری دومین دوره این مسابقات باقی مانده است در حال آماده سازی خود برای حضوری درخشان در دومین دوره این مسابقات هستند.

رویداد "مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران" از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ فوریه(۲۳ تا ۲۸ بهمن) در رامسر و در ۱۴ رشته ورزشی و چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ رشته های بادی بیلدینگ، ماسکولار، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، فیتنس اسپرت، فیتنس استایل، ماسل استایل، قویترین مردان، مچ اندازی(آقایان و بانوان)، فیتنس چلنج(آقایان و بانوان)، پاورلیفتینگ(آقایان و بانوان)، پرس سینه(آقایان و بانوان) و ددلیفت(آقایان و بانوان) در این رویداد حضور خواهند داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =