افتتاح ۶۲ پروژه‌ گازرسانی استان چهارمحال و بختیاری در دهه فجر ۱۴۰۲

به مناسبت گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر، چهارمحال و بختیاری شاهد افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۲ روستا و ۶۰ صنعت در استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، جهانبخش سلیمیان، مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و اعلام این خبر، اظهار کرد: عملیات افتتاح گازرسانی به دو روستا در شهرستان‌های کیار و کوهرنگ و ۶۰ واحد صنعتی با مجموع اعتباری بالغ بر ۴۰۰ هزار میلیون ریال صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم‌اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری و ۹۲.۳ درصد جمعیت روستایی و در کل، ۹۷ درصد جمیعت استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

سلیمیان با اشاره به برخورداری تمامی ۴۳ شهر استان از نعمت گازطبیعی، افزود: از مجموع ۶۳۵ روستای قابل گازرسانی در استان، تاکنون ۵۵۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شده و دو روستای دیگر نیز در ایام‌الله دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر۱۹۰ هزار میلیون ریال افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۰۲۳۹۰ انشعاب گاز در استان وصل شده که از این تعداد، ۱۱۹۳۳۹ انشعاب مختص شهرها و ۸۳۰۵۱ انشعاب مربوط به روستاهای استان است.

سلیمیان در پایان، تعداد مشترکین گاز را در استان ۳۶۶۲۳۸ مشترک اعلام کرد که از این تعداد، ۲۵۲۷۳۲ مشترک شهری و ۱۱۳۵۰۶مشترک روستایی هستند؛ ضمن آن‌که طول شبکه اجراشده استان نیز در حال حاضر، بیش از ۶۴۴۶ کیلومتر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =