از برگزاری المپیاد ورزشی پیشکسوتان تا جشنواره‌های تفریحی ورزشی خانوادگی

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر برنامه های ورزشی مختلفی تدارک دیده شده که در سطح مناطق برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سید حسین غیاثی با بیان این خبر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، رویدادهای مختلف ورزشی در سطح شهر مشهد برگزار خواهد شد و یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام، برگزاری دومین دوره از المپیاد ورزشی پیشکسوتان یادواره شهدای غزه با شعار پیشکسوت، رفاقت و سلامت به پیوست رفاقت است.

وی در خصوص سایر برنامه ها نیز ادامه داد: جشنواره ورزشی «پدر و پسری» به میزبانی سالن ورزشی آرامش شهرداری منطقه چهار و جشنواره ورزشی «مادر و دختری» به میزبانی بوستان مادر و کودک شهرداری منطقه ۱۱، از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت ایام دهه فجر و در رشته‌های طناب کشی، دارت، پرتاب حلقه، پنالتی هدف دار و بازی‌های بومی و محلی، بازی‌های فکری و... برگزار خواهد شد.

غیاثی همچنین افزود: همچنین پایگاه ورزش شهروندی مشهد به عنوان دبیرخانه رویدادهای معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، با حضور مدیران شهری در بوستان ملت افتتاح خواهد شد.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مطرح کرد: علاوه بر این، رویدادهای دیگری همچون تقدیر از مربیان ورزش صبحگاهی در بوستان‌های سطح شهر، برگزاری همایش تفریحی ورزشی توانیابان در مدارس منطقه دو شهرداری مشهد، برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان و مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای در منطقه پنج، برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال در محلات مشهد با مشارکت مساجد، از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =