«سیدین نیا» به عنوان مدیرکل ارشاد اسلامی اصفهان منصوب شد

طی مراسم رسمی و با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سیدمهدی سیدین‌نیا را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی شد؛ با توجه به سوابق خوب و تجارب سیدین نیا در حوزه های مختلف انتظار می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان پس از سالها از کما خارج شود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، طی مراسم رسمی و با قرائت حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید مهدی سیدین‌ نیا را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی شد که پیش از این علی تمنایی از خرداد ۱۴۰۱ مدیریت آن را برعهده داشت.

سیدین‌ نیا دانش آموخته اقتصاد در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد تهیه کنندگی دانشگاه صداوسیما و از چهره های شناخته شده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اصفهان است.

از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی سیدین نیا می‌توان به عضو هیات منصفه مطبوعات استان اصفهان، عضویت در هیات مدیره سینماهای حوزه هنری کشور، معاونت اجرایی امور استان‌های حوزه هنری کشور، رئیس حوزه هنری استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، قم، معاونت سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان، معاونت صداوسیمای مرکز اصفهان اشاره کرد.

با توجه به سوابق خوب و تجارب سیدین نیا در حوزه های مختلف و به ویژه عملکرد خوب وی در دوره ریاست بر حوزه هنری اصفهان، انتظار می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان پس از سالها از کما خارج شود و اختیار وظایف مختلف خود را از جمله در حوزه رسانه به درستی و به شکل جدی بر عهده گیرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یکی از اداراتی است که به دلیل منفعل بودن و عدم عملکرد مناسب و جدی در حوزه های مختلف از جمله عدم شناخت درست و تمایز رسانه های چاپی و آنلاین، سامان دهی و تفکیک رسانه های فعال و غیر فعال یا صرفا تبلیغاتی، مورد انتقاد جدی کارشناسان در سالهای گذشته آن هم در شهر فرهنگ و هنر بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =