جوانان در صحنه‌های مهم انقلاب به‌عنوان پرچم‌داران انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند

استاندارچهارمحال وبختیاری گفت : جوانان و نوجوانان آینده‌سازان ما و افرادی تأثیرگذار هستند و در صحنه‌های مهم انقلاب به‌عنوان پرچم‌داران انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند که با حضور در صحنه‌های مختلف در برابر توطئه دشمن ایستادگی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، غلامعلی حیدری در شورای آموزش و پرورش استان تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مسئله تربیت، فرهنگ و دین، توجه ویژه‌ شده و در صدر مسائل کشور قرار گرفته است.
وی افزود: حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت با همکاری آموزش و پرورش و دستگاه‌های مرتبط در چهارمحال و بختیاری مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و ستاد احسان ضروری است.

حیدری به توسعه فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: در حوزه آموزش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با همکاری نیروی انتظامی، دادگستری و سایر نهادها مسئله را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان یادآور شد: این حادثه تروریستی نشان از هراس دشمن از حضور مردم در صحنه‌های مختلف و همچنین هراس دشمن از زائران سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دشمنان با راه شهداء، مکتب شهداء، مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین زائران مزار ایشان مشکل داشتند و با این اقدام نشان دادند که توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارند به‌همین دلیل زنان و بچه‌های بی‌دفاع را به شهادت رسانند.

وی گفت: تلاش دشمن این بود که شکاف و ترس بین مردم ایجاد کند تا مراسم با شکوه سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تحت تاثیر قرار بگیرد، در حالی که این دسیسه و ترفند دشمن به نتیجه نرسید و شاهد حماسه بزرگ حضور مردم در مراسم سالگرد سردار سلیمانی و همچنین آئین خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی بودیم.

حیدری تأکید کرد: فلسفه ملت امام حسین (ع) این است که تهدید باعث عقب‌نشینی و شکاف نمی‌شود و این حملات تروریستی اوج ضعف دشمن را ثابت می‌کند.

وی هدف بعدی دشمن را انتخابات و ۲۲ بهمن‌ماه دانست و افزود: مردم با حضور پرشور در انتخابات و همچنین ۲۲ بهمن‌ماه پاسخ محکمی به دشمن خواهند زد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: آموزش و پرورش در افزایش حضور پرشور در انتخابات نقش مهم و اساسی دارد و رأی‌اولی‌ها پاسخ دشمن را قاطعانه خواهند داد.

وی یادآور شد: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان ما و افرادی تأثیرگذار هستند و در صحنه‌های مهم انقلاب به‌عنوان پرچم‌داران انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند که با حضور در صحنه‌های مختلف در برابر توطئه دشمن ایستادگی کرده و امروز این قشر اهداف دشمن و تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته‌اند.

حیدری به حضور معلمان در خط مقدم به‌عنوان افسران جبهه تبیین اشاره و اضافه کرد: معلمان مقابل شبهات دشمن دلشان خالی نشود که البته این‌گونه هم نیست، که اگر نوجوانان و جوانان در مدرسه در مقابل تهاجم فرهنگی مصون شوند، دانشگاه‌ها، جامعه و خانواده هم مصون خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =