ضرورت راه اندازی میدان‌های میوه و تره‌بار در محلات اهواز

فرماندار اهواز: راه‌اندازی میدان‌های میوه و تره‌بار محله‌ای درکلا نشهر اهواز امری الزامی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، سید احمد موالی‌زاده در آیین افتتاح فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز، گفت: مردم از ما انتظار دارند و خدمت‌رسانی و خدمت کردن به مردم باید مورد توجه مدیران و نصب العین باشد، در دولت مردمی، نهضت خدمت‌رسانی و خدمت به مردم از رئیس جمهور آغاز شده است. کمتر رئیس جمهوری دیده‌ایم که در طول دو سال هفت با به خوزستان سفر کند و مدیران باید این امر را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: افتتاح فاز دوم میدان میوه و تره‌بار کار بزرگی است از شهرداری که پس از سال‌ها بخشی از این فاز را به بهره‌برداری رسانده‌اند تشکر می‌کنم، اما مردم از نحوه عملکرد در بحث توزیع میوه و تره‌بار میدان گله‌مند هستند، وضعیت میدان میوه و تره‌بار از نظر توزیع، در حد و اندازه کلانشهر اهواز نیست و باید تلاش شود که رضایت‌مندی حاصل شود.

موالی‌زاده ادامه داد: وضعیت میدان میوه و تره‌بار از لحاظ توزیع در حد و اندازه شهر اهواز نیست و در شهر دچار مشکل هستیم، حرکتی که آغاز شده است، نشان از نگاه جهادی دارد و باید این کار در راستای رضایت‌مندی مردم استمرار داشته باشد، بسیاری از کلانشهرهای کشور میدان میوه و تره‌بار محله‌ای دارند و اهواز از این مورد محروم است.

فرماندار اهواز با تاکید بر لزوم استمرار اقدامات در این حوزه اضافه کرد: در هر کلانشهری میدان میوه و تره بار محله‌ای وجود دارد و مردم اهواز هم انتظار دارند میدان میوه و تره‌بار محله‌ای راه‌اندازی شود.

وی می‌گوید: باید ابتدا در هر منطقه شهرداری یک میدان میوه و تره‌بار راه اندازی شود تا رضایت‌مندی حاصل شود.

موالی زاده با اشاره به توزیع میوه و تره‌بار به وسیله وانت‌ها و ایجاد ترافیک در شهر، افزود: اگر همت نمی‌شد بهره‌برداری از فاز دوم میدان میوه و تره‌بار عملیاتی نمی‌شد، اما با کار جهادی به نتیجه رسید. باید این همت ادامه یاید تا به نیاز مردم پاسخ داده شود و مشکلات رفع و رضایتمندی حاصل شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =