فروش ۲۶ هزار عدد کارت الکترونیکی طی ۹ ماه درشهرکرد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۲۶ هزار و ۶۷۴ عدد کارت الکترونیکی اتوبوس در شهرکرد فروخته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، مهرداد میرزائیان با اشاره به ضرورت استفاده از کارت بلیت‌های الکترونیکی اظهارداشت: استفاده از کارت بلیت الکترونیکی در پرداخت کرایه سفرهای درون شهری می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها موجب کاهش تخلفات اخذ کرایه اضافی، کاهش زمان سفر و مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق در نحوه خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی را فراهم سازد.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته ۱۷ هزار و ۸۶۷ عدد کارت بلیت الکترونیکی فروخته شد و در سال جاری تا پایان آذرماه ۲۶ هزار و ۶۷۴ عدد کارت الکترونیکی به فروش رسید.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: تفاوت نرخ کرایه نقدی و کارت بلیت الکترونیکی یکی از راه‌های تشویق شهروندان بوده است که می‌تواند در تقویت استفاده عمومی تاثیرگذار باشد.

میرزائیان ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌گردد استفاده از حمل و نقل عمومی را جهت جلوگیری از ترافیک و ایجاد آلودگی بصری در اولویت قرار دهند و بجای پرداخت نقدی کرایه از کارت بلیت الکترونیکی استفاده کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =