۰ نفر
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
اولین کارگاه "خانواده شاد" برگزار شد

اولین کارگاه خانواده شاد با محوریت جوانی جمعیت باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان سمنان، اولین کارگاه "خانواده شاد" توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در روز دوشنبه 27 آذر ماه سال جاری در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: اولین کارگاه آموزشی تبیینی "خانواده شاد" با هدف تاکید بر فرزندآوری و رشد جمعیت درراستای تحقق قانون جوانی جمعیت یکی از برنامه های مهم و اساسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می بلشد، برگزار شد.

کارن یحیائی ادامه داد: در این کارگاه یک روزه دکتر الهه صفاریه پزشک متخصص زنان و زایمان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دکتر مهدی زایر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان به ارائه مباحثی در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه، لزوم توجه به فرزندآوری در خانواده ها و اهمیت رشد جمعیت پرداختند.

وی افزود: اساتید در این کارگاه برای شرکت کنندگان ویژگی های خانواده شاد را تبیین کردند و وجود فرزندان بیشتر را از عوامل اصلی دستیابی به این اهداف دانستند.

مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه خاطر نشان کرد: جمعی از بانوان و خانواده ها در این کارگاه از مباحث ارائه شده استفاده کردند و در جریان چگونگی برخورداری از خانواده شاد و روش های دستیابی به آن قرار گرفتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =