نهضت ملی مسکن در لرستان همچنان با مشکل زمین مواجه است

معاون وزیر مسکن و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و شهرسازی گفت : نهضت ملی مسکن در لرستان با مشکل زمین مواجه است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ارسلان مالکی در جلسه شورای مسکن در خرم آباد گفت :در طرح نهضت مسکن ملی ساخت ۵۷ شهرک را مصوب کرده ایم و هم اکنون حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در بخش های مختلف نهضت ملی مسکن در کشور در حال ساخت است و ۴۵ هزار هکتار هم تامین شده است.

مالکی درخصوص وضعیت لرستان در اجرای مسکن ملی گفت: در لرستان مشکل زمین وجود دارد و همین کار را دشوار کرده است که باید با یک هم افزایی و تلاش زیاد بین همه دستگاهها این عقب ماندگی را جبران کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : یکصد هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان وجود دارد و وجود این تعداد خانواده فاقد مسکن در لرستان یک مسئله و چالش جدی است که بایستی با همت شبانه روزی برطرف گردد.

ارسلان مالکی با تاکید بر اینکه مساله تامین زمین مسکن باید به عنوان یک مسئله جدی در لرستان مورد توجه باشد، افزود: لرستان در ارزیابی‌های مسکن ملی آخرین استان است، بنابراین باید با همدلی و همکاری از مرحله تامین زمین عبور کنیم.

رییس سازمان ملی زمین و شهرسازی در پایان گفت: سایر استان‌ها مرحله تامین زمین را اجرا نموده و از این مرحله عبور کرده اند و ملاک ارزیابی‌ها تعداد واحدهای تحویل داده شده است در لرستان متاسفانه پس از گذشت ۳ سال از دولت همچنان در مرحله تامین زمین باقی مانده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1900416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =