فضای مدارس استان چهارمحال و بختیاری با حضور شهدای گمنام عطر آگین میشود

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان از حضور شهدای گمنام در مدارس استان چهارمحال و بختیاری در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، داوود قلعه رییس اداره امور شاهد و ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به حضور ۸ شهید گمنام در استان، برنامه ریزی لازم برای حضور این شهدا در ۶۰ مدرسه استان صورت گرفته است.

وی حضور شهدا در مدارس را موجب برکت و ایجاد فضای معنوی در مدارس دانست و گفت: در سال گذشته حضور شهدای گمنام با استقبال بی نظیر مدارس استان مواجه شد و دانش آموزان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کردند.

وی افزود: آیین نمادین استقبال از شهدای گمنام توسط دانش آموزان یکشنبه در آموزشگاه دخترانه سهام خیام شهرکرد برگزار میگردد و دانش آموزان ارادت خود را به شهدای گمنام به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است ،تعداد ۸ شهید گمنام از امروز وارد استان خواهند شد و پس از همراهی مردم غیور استان در برنامه های متنوع فرهنگی همزمان با شهادت مادر بزرگوارشان حضرت زهرا (س) در روز یکشنبه ۲۹ آذر ماه به خاک سپرده خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =