سرخیو راموس: می خواستم به منچستر یونایتد بروم

اسطوره باشگاه رئال مادرید می‌گوید که در سال 2014 فاصله‌ای با پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ نداشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخیو راموس یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال مادرید است و سال‌های سال بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته است. محبوبیت راموس حتی با حضور او در سویا ذره‌ای برای هواداران لوس بلانکوس کم نشده و بسیاری از آنها دوست داشتند که ال‌کاپیتانو همچنان در خط دفاعی این تیم بازی می‌کرد. اما سرخیو راموس در مصاحبه‌ای جالب با آاس گفته که پدرش طرفدار منچستریونایتد است و در سال 2014 نزدیک بود که به این تیم انگلیسی بپیوندد.

بله، نزدیک بود برای منچستریونایتد بازی کنم (سال 2014). پدرم طرفدار بزرگ منچستریونایتد است و خیلی دوست داشت که مرا در پیراهن این تیم ببیند. اما انتخاب من واضح بود؛ من می‌خواستم همچنان برای رئال مادرید بازی کنم و حضور در رئال را به این تیم بزرگ ترجیح دادم. من باید در همان جایی که باید می‌ماندم؛ رئال مادرید.

لیگ برتر انگلیس، تفاوت‌های شاخصی با لالیگا و دیگر لیگ‌ها دارد. سرعت بازی در آنجا متفاوت است و لیگ برتر جایی است که همه ما بازیکنان می‌توانیم چیزهای زیادی در آنجا یاد بگیریم. من از ماندن در رئال مادرید خوشحال بودم و حالا هم از حضورم در سویا راضی و خوشحالم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1833017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =