۹ نفر
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
ساعت غیرمعمول برای اولین ال‌کلاسیکوی فصل

ورزش سه نوشت: تا اولین ال کلاسیکو فصل کمی بیش از شش هفته باقی مانده است و به نظر می رسد مقامات لالیگا ساعت نسبتا غیر معمولی را برای این مسابقه انتخاب خواهند کرد.

رئال مادرید احتمالا در ساعت 16:15 به وقت محلی ( 17:45به وقت ایران) روز شنبه 28 اکتبر به مصاف بارسلونا خواهد رفت. این بازی در استادیوم لوییز کمپانی برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این بازی، برای کشورهای آسیای جنوب شرقی خیلی دیرهنگام خواهد بود، در حالی که طرفداران در کشورهای آمریکای لاتین و ایالات متحده آمریکا می توانند این مسابقه را صبح زود تماشا کنند. طرفدارانی هم که در بریتانیا هستند ممکن است مسابقه را از دست بدهند، زیرا با قانون خاموشی ساعت 3 بعدازظهر مغایرت دارد.

هنوز ساعت مسابقه رسما اعلام نشده است و ممکن است تغییراتی در این تصمیم به وجود بیاید. گفته می شود این انتخاب ساعت بحث برانگیز، به دلیل کنسرت میگل ریوس است که همان روز و همچنین در همان منطقه برگزار خواهد شد و مقامات محلی می خواهند اطمینان حاصل کنند که قادر به مدیریت کردن تماشاگران کنسرت و فوتبال خواهند بود و این رویدادها باعث بروز هیچ بی نظمی‌ای نخواهد شد.

بارسلونا هفته قبل از این دیدار در لالیگا، در خانه به مصاف اتلتیک می رود و چهارشنبه قبلش نیز در لیگ قهرمانان اروپا میزبان شاختار دونتسک است.

رئال مادرید هم روز سه‌شنبه قبل از این مسابقه بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا به براگا سفر می‌کند و هفته قبل از ال‌کلاسیکو در لالیگا، به مصاف سویا می‌رود. آنها این هفته هم در خانه میزبان والنسیا خواهند بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1813588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =