موشک‌های ایرانی بر روی قایق‌های تندرو ونزوئلا!/ عکس

تعدادی از قایق های تندرو نیروی دریایی ونزوئلا اخیرا به موشک‌های کروز سری نصر/نصیر مجهز شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصاویری از قایق تندرو کلاس JM-۱۶ (کلاس ذوالفقار) نیروی دریایی ونزوئلا که اخیرا به موشک‌های کروز سری نصر و نصیر مجهز شده‌اند.

تجهیز قایق های تندرو نیروی دریایی ونزوئلا به موشک‌های کروز نصر و نصیر

تجهیز قایق های تندرو نیروی دریایی ونزوئلا به موشک‌های کروز نصر و نصیر

نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناورهای جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپترها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.

نیروی دریایی ونزوئلا به موشک‌های کروز نصر و نصیر مجهز شد/ عکس

موشک نصیر، موشک کروز ضد کشتیِ ساخت وزارت دفاع ایران است. از جمله ویژگی‌های این موشک می‌توان اشاره کرد به، سرعت بالا در آماده‌سازی و انجام واکنش، ارتفاع پروازیِ پایینِ آن، بالا بودن دقت این موشک در ناوبری و اصابت به هدف، بالا بودن توان آن در تخریبِ اهداف، توانایی ضد جمینگ بالا بسبب دارا بودنِ رادار پیشرفته، و توانایی پرتاب از روی شناورهای تندرو.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1794017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    52 0
    به به
  • جمال IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    3 0
    هزار ماشالله به ایران. چشم انهایی که دیدن پیشرفت ایران رو ندارند. اگر امروز ایران در منطقه حرف اول رو میزنه به برکت خون شهدای عزیزمان هست. جا داره برای شادی شهدای عزیزمان و امام شهدا. شهید حاج قاسم. و تمام تک تک شهدای عزیزمان با سه صلوات نثار روح شون کنیم. که گردن ما حق دارن. ودر اخر برای سلامتی اقا امام زمان عج و ناب برحق اش امام خامنه ای عزیز سه صلوات بفرستیم