پیش‌بینی ۸۸۳ میلیارد تومان بودجه برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای، مالی و هزینه‌ای شهرداری شهرکرد

مدیر برنامه و بودجه شهرداری شهرکرد گفت: جمع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای و مالی نیز ۸۲۴ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان مصوب شد اما به ۸۸۳ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان افزایش یافت.

بهروز محمدپور با اشاره به اعتبارات هزینه‌ای شهرداری در سال جاری اظهارداشت: ۲۹۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان برای اعتبارات هزینه‌ای امسال تصویب شده است.

وی با بیان اینکه ۵۱۱ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان برای اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تصویب شده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون اعتبار مصوب افزایش و به ۵۵۹ میلیارد و ۹۰۹ میلیارد تومان رسیده است.

مدیر برنامه و بودجه شهرداری شهرکرد بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های مالی ۱۵ میلیارد تومان برای سال جاری مصوب شد که در حال حاضر به ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

محمدپور تصریح کرد: جمع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای و مالی نیز ۸۲۴ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان مصوب شد اما به ۸۸۳ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: در سه ماهه نخست امسال از مجموع اعتبارات هزینه‌ای ۴۸ درصد، از مجموع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ۳۹ درصد و از اعتبارات تملک دارایی‌های مالی ۲۵ درصد تخصیص یافته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1782232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =