متن و حاشیه روز دوم جام تختی ارومیه/یزدانی مصاحبه نکرد

روز دوم کشتی آزاد جام تختی ارومیه حواشی جالبی به همراه داشت.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، روز دوم جام تختی با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم در حالی برگزار شد که حواشی جالب توجهی در این رقابت‌ها رخ داد.

در این رقابت‌ها ابتدا صبح امروز اشتباه داوران در وزن ۷۴ کیلوگرم و رقابت کشتی گیر ۸۶ کیلوی عراق در این وزن تعجب همگان را در پی داشت و هر چند در نهایت با رای داوران و لغو مسابقات بعد از سه دقیقه رقابت ختم بخیر شد، اتفاقی دیگری اعتراضات تماشاگران و مربیان را در پی داشت.

در وزن ۱۲۵ کیلو ضربه فنی امین طاهری و اعتراضات پی در پی در خصوص اشتباه داوری و رای بعدی به تکرار این مسابقه که برخلاف قوانین اتحادیه کشتی بود برای لحظاتی رقابت‌ها را به تشنج کشید بطوریکه تماشاگران برای لحظاتی به این تصمیم معترض شدند.

در مسابقات عصر امروز که در سالن لبالب از تماشاگر که بعد از مسابقات حساس لیگ برتر والیبال نظیر نداشت جوی بی نظیر برای رقابت‌های فینال پنج وزن دوم بخصوص مسابقه حسن یزدانی رقم زد.

بعد از برد حسن یزدانی و قهرمانی او و تشویق یک صدای او توسط تماشاگران، عده زیادی از علاقمندان او بدنبال عکس یادگاری با او بودند بطوریکه مربی این کشتی گیر ارزنده کشورمان مانع از مصاحبه یزدانی با رسانه‌ها شد و در حالی که رسانه‌ها و خبرنگاران بدنبال مصاحبه با او بودند در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

متن و حاشیه روز دوم جام تختی ارومیه/یزدانی مصاحبه نکرد

اما در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع بعد از برد هشت بر صفر و کسب عنوان قهرمانی بعد از خوش و بش با مربی حریف و داوران به تشک بازگشت و در حرکتی با نشان دادن تصویری از هم باشگاهی خود که در سن جوانی جان باخته بود، ادای احترام کرد که تشویق تماشاگران را در پی داشت.

متن و حاشیه روز دوم جام تختی ارومیه/یزدانی مصاحبه نکرد

سرانجام مسابقات چهل و سومین دوره جام تختی با حضور ده‌ها هزار تماشاگر در طی دو روز در ارومیه پایان یافت و به گفته تماشاگران ارومیه‌ای و دیگر استان‌ها که به این شهر سفر کرده بودند، مربیان و کشتی گیران و همچنین مسئولین برگزاری یکی از بهترین ادوار برگزاری جام تختی در شهر ارومیه بود و خاطره ای متفاوت به همراه داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1770546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =