پیوند کبد در شهرکرد این‌بار جان بیماری از استان همجوار را نجات داد

فوق تخصص پیوند کبد و کلیه چهارمحال و بختیاری از انجام سومین عمل موفق پیوند کبد غرب کشور در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر رحیمی با بیان اینکه نارسایی کبد در مرحله های پایانی فقط با انجام پیوند عضو قابل درمان است گفت: سومین عمل موفق پیوند کبد غرب کشور در بیمارستان آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در این عمل ۱۲ ساعته، عضو کبد اهدایی به مرد جوان ۳۸ ساله پیوند زده شد.

دکتر رحیمی افزود: هم اینک دریافت کننده کبد با حال عمومی خوب در بخش پیوند بیمارستان آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد تحت مراقبت است.

دکتر رحیمی تصریح کرد: عمل پیوند کبد یک کار تیمی پیچیده و سنگین و ماحصل تلاش شبانه روزی یک تیم ۷۰ نفره می باشد و نیازمند زیر ساخت هایی شامل تجهیزات مدرن و نیروهای فوق تخصصی علاقمند است که در استان چهارمحال و بختیاری به همت ریاست محترم دانشگاه با هزینه ای کم و تقریباً رایگان برای بیماران نیازمند عضو انجام می‌شود، و موجبات جذب بیمار از استان های مجاور را فراهم نموده است.

فوق تخصص پیوند کبد و کلیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با وجود روش‌ها و تکنیک‌های پیشرفته و تجهیزات تخصصی و بروز در بیمارستان کاشانی(ره) شهرکرد، تاکنون جراحی های پیوند کبد با موفقیت برای بیماران صورت گرفته است.

گفتنی است: بخش پیوند کبد بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد به عنوان تنها بخش پیوند در غرب کشور اواخر سال ۱۴۰۱ افتتاح گردید وبه امکانات و نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص با توانمندی‌های خاص علمی مجهز و اماده خدمت به مردم می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1769628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =