جذب ۲۰۰۰۰ میلیون ریال اعتبارات در قالب خط مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان بن

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بن از جذب ۲۰۰۰۰ میلیون ریال اعتبارات در قالب خط مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سعید اسدی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در بازه زمانی دو ماهه ۱۵۰ نفر متقاضی خرید ادوات برای دریافت تسهیلات به بانک عامل در شهرستان معرفی که از این میزان 71 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی در ادامه افزود: مکانیزاسیون و نقش آن در حرکت کشاورزی از سنتی به مدرن با افزایش و بهینه کردن شاخص‌های مکانیزاسیون و با به روزرسانی ادوات و تجهیزات و همچنین افزایش تعداد ماشین آلات در واحد سطح امکان پذیر می باشد که با افزایش تعداد ماشین آلات کشاورزی، موجبات به حداکثر رساندن راندمان مزرعه و حداقل شدن تلفات زمانی برای اقدامات و عملیات کشاورزی امکان‌پذیر می‌گردد.

در همین راستا سید حسن مرتضوی کارشناس مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن بیان داشت: متناسب با ویژگیهای فنی ، اقتصادی ، اجتماعی و اقلیمی منطقه و بر اساس نیازسنجی انجام شده از سایر واحدهای تولیدات گیاهی، ادوات و تجهیزات مورد نیاز برای تحقق برنامه های مصوب در سطح شهرستان صورت گرفت.

مرتضوی با اشاره به اینکه با مبالغ جذب شده دستگاه های کارنده کشت مستقیم، سم پاش و تراکتورهای دوچرخ و سایر ادوات به متقاضیان تعلق گرفت اذعان داشت: تعدادی از پرونده های متقاضیان برداشت غلات نیز در مرحله بررسی بانک قرار گرفته که با تخصیص اعتبار پرداخت انجام خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1737552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =