مردم با حضورخود در صحنه بار دیگر باآرمان‌های امام خمینی و رهبری تجدید بیعت نمودند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: مردم با حضور پرشورخود درراهیمایی ۲۲بهمن از جمهوری اسلامی ایران دفاع و با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهداء تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در یکصد و شصت‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با قدردانی از حضور گسترده و پُرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه افزود: مردم با حضور خود در صحنه بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران دفاع و با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهداء تجدید بیعت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: اکنون مسوولان کشور در سطح ملی و استانی موظفند با خدمات‌رسانی به‌موقع و اطلاع‌رسانی شفاف، دین خود را به مردم ادا کنند.

وی حضور شهدای گمنام در مناطق مختلف کشور را باعث خیر و برکت دانست و افزود: حضور شهدای گمنام در محله‌های مختلف شهرکرد هم باعث افزایش خیر، برکت و معنویت در مرکز چهارمحال و بختیاری شده است.

وضعیت زیرساخت‌های آرامستان بهشت رحمت شهرکرد مناسب نیست

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: آرامستان "بهشت رحمت" مرکز استان زیرساخت‌های مناسبی ندارد و تکمیل این زیرساخت‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز این مجموعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ماشاءالله ایزدی به نبود پارکینگ کافی و مناسب در آرامستان "بهشت رحمت" شهرکرد اشاره و تاکید کرد: سامان‌دهی ورودی‌ها و خروجی‌ها، احداث سالن و تامین زیرساخت‌های دیگر در این مجموعه تسریع شود.

وی بازگشایی یک حساب خیری برای جمع‌آوری کممک به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های آرامستان "بهشت رحمت" را ضروری دانست و اظهار داشت: سازمان آرامستان شهرداری شهرکرد برای تسریع در روند تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این آرامستان، بهره‌مندی از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیران نیک‌اندیش را براساس نقشه راه و برنامه زمان‌بندی مشخص در دستور کار قرار دهد.

ایزدی تصریح کرد: توسعه فضای سبز، راه‌اندازی مجموعه‌های فرهنگی و اندیشیدن تدابیر لازم برای دوطبقه کردن قبرهای آرامستان "بهشت رحمت" در دستور کار باشد.

وی با اشاره به بارش‌های برف اخیر در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به‌تازگی در کوه مقابل آرامستان "بهشت رحمت" شهرکرد مردم به برف‌بازی با تیوپ در یک پیست خودساخته اقدام می‌کنند که با خطرات فراوانی همراه است.

ایزدی اظهار داشت: به‌همین منظور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مرکز چهارمحال و بختیاری باید از این اقدام پیشگیری و یا زمینه‌های استانداردسازی این مجموعه را فراهم کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1730925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =