رئیس فدراسیون: ارومیه یا ماکو میزبان یک رویداد بین‌المللی پرورش اندام و بدنسازی

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ارومیه گفت: میزبانی یکی از رویدادهای بین‌المللی یا آسیایی به استان آذربایجان‌غربی واگذار خواهدشد که در این میان یکی از دو شهر ارومیه یا ماکو برای این مهم انتخاب خواهدشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش که برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات استان به ارومیه سفر کرده است در گفت و گویی اعلام کرد: کشورمان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ میزبان چند رویداد آسیایی و بین‌المللی در این رشته ورزشی است و بر این اساس بعد از دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی، دیداری نیز با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو خواهیم داشت تا با بررسی همه جوانب میزبانی یکی از رویدادها که ممکن است رقابت مچ‌اندازی دختران و پسران قهرمانی آسیا در همه رده‌های سنی است، باشد.

وی اظهار کرد: بعد از میزبانی اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های جهان که مردادماه سال گذشته در ارومیه برگزار شد، کیفیت و شرایط میزبانی این استان برای میزبانی رقابت‌ها و رویدادهای بین‌المللی بیش از پیش نمایان شد.

نصیرزاده خاطر نشان کرد: میزبانی کشورمان از چنین رویدادهای علاوه بر دستاوردهای اقتصادی، از لحاظ سیاسی نیز قابل توجه بوده بطوریکه رئیس فدراسیون جهانی نیز به تمجید از شرایط میزبانی و کشورمان را در پی داشته است.

در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی که ظهر امروز در هتل پارک ارومیه برگزار شد، کیومرث پورایراندوست به عنوان رئیس این هیات برای دوره چهار ساله انتخاب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =