۱۶۰ طرح اشتغال کشاورزی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از اجرای ۱۶۰ طرح اشتغال در حوزه کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهدی امیری با اشاره به اینکه شرایط اقلیمی استان زمینه زراعت و باغداری در این منطقه را فراهم کرده است بیان کرد: طرح‌های اشتغال کشاورزی شامل زراعت(انواع محصولات)، گیاهان دارویی و باغبانی است.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای طرح‌های اشتغال، راه‌اندازی کسب و کارها خُرد و کسب درآمد باثبات است خاطرنشان کرد: دارندگان طرح‌های اشتغال پس از تأیید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مبلغ تسهیلات را ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان عنوان و مطرح کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۶۰ دارنده طرح اشتغال بخش کشاورزی(مددجویان و فرزندان آنها و خانواده‌های نیازمند) پرداخت شده است.

امیری ادامه داد: علاوه‌بر مددجویان، خانواده‌های نیازمند دارای شرایط نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و با تأیید کارشناسان این نهاد نسبت به ارائه طرح اشتغال خود اقدام کنند.

وی با اشاره به رویکردهای توسعه اشتغال در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی و ایجاد زمینه استفاده از روش‌های نوین در زمینه تولید محصولات کشاورزی و افزایش بهره‌وری از جمله این رویکردها است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1706288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =