فرمانده نیروی دریایی سپاه روایت کرد / تقابل «دوشنبه هفته‌گذشته» موشک‌انداز و شناور جدید سپاه با دو ناو آمریکایی

فارس نوشت: سردار تنگسیری گفت:امروز نظامیان ایرانی مقابل دشمن محکم ایستاده‌اند و ‌از جان خود هم خواهیم گذشت تا آمریکایی‌ها نتوانند ‌به خلیج فارس جز از مسیری که ما تعیین می‌کنیم عبور کنند.

دریادار پاسدار سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم حبیب روحی و ۶۴ شهید بخش چوکام شهرستان خمام اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه امروز با توکل بر خداوند متعال و اطاعت از فرامین حکیمانه و عالمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) به سطحی از آمادگی معنوی، اعتقادی، رزمی و توسعه تجهیزات و امکانات رسیدهاست ‌که برای انجام هر مأموریتی آمادگی کامل دارد.

سردار تنگسیری با تصریح به اینکه ‌"در حوزه دفاع و امنیت نیاز به بیگانگان نداریم ‌و روی پای خودمان ایستاده‌ایم"، ادامه داد:‌ امروز نظامیان ایرانی مقابل دشمن محکم ایستاده‌اند و ‌از جان خود هم خواهیم گذشت تا آمریکایی‌ها نتوانند ‌به خلیج فارس جز از مسیری که ما تعیین می‌کنیم عبور کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت شناوری به‌اسم شهید حبیب روحی خبر داد و گفت: امروز شناوری به‌اسم شهید روحی در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده است ‌که ۳۰۰ کیلومتر برد موشکی دارد و در دوشنبه هفته گذشته و هنگامی که دو ناو آمریکایی قصد ورود به خلیج فارس را داشتند، موشک‌انداز و شناور حبیب روحی مانع از ورود ناو شده دستور معرفی را داد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران ناوها و شناورهای خود را به اسم شهدا نام‌گذاری می‌کند؛ چون باید نام آنان تا قیامت ماندگار باشد و به گوش آمریکا برسد.

حبیب روحی ۱۹ دی ماه سال نودوچهار در عملیات مستشاری در حلب سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1706042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =