استاندار :برنامه عملیاتی چهارمحال و بختیاری برای بحث جوانی جمعیت به‌طور دقیق مشخص شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید برنامه عملیاتی چهارمحال و بختیاری برای بحث جوانی جمعیت به‌طور دقیق مشخص شود، باید وظایف دستگاه‌های متولی در این حوزه مشخص کنیم تا بتوان برنامه عملیاتی را به مرحله اجرا درآورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری ، غلامعلی حیدری شامگاه ۱۶ آذر در جلسه کارگروه جوانی جمعیت که با حضور رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: باید در حوزه فرهنگ‌سازی برای بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری ورود جدی داشته باشیم، جلسات تبیینی با حضور بانوان فعال و صاحبنظر در جامعه برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مزایای جوانی جمعیت از نگاه‌های مختلف در قالب‌های مختلف بیان شود، از ظرفیت رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی در این حوزه بهره‌مند شویم.

وی در ادامه باید با تاکید بر اینکه باید آمار دقیقی از میزان طلاق، ازدواج، نرخ باروری، فرزندآوری و مقایسه آن با سایر استان‌ها وجود داشته باشد، گفت: جلسات ستاد جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری به‌طور منظم برگزار شود.

حیدری بیان کرد: باید برنامه عملیاتی چهارمحال و بختیاری برای بحث جوانی جمعیت به‌طور دقیق مشخص شود، باید وظایف دستگاه‌های متولی در این حوزه مشخص کنیم تا بتوان برنامه عملیاتی را به مرحله اجرا درآورد، همراه کردن مردم در گام اول بسیار حائز اهمیت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقشار مورد هدف در بحث جوانی جمعیت برای فرهنگ‌سازی شناسایی شود، خاطرنشان کرد: کارهای هنری در این حوزه تاثیرگذار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1704385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =