استاندار یزد: حل مشکلات مردم با لباس اتوکشیده ممکن نیست

استاندار یزد گفت: پیگیری و حل مسائل و دغدغه های مردم با کت های اتو کشیده  ممکن نیست و نیازمند پوشیدن لباس جهادی و پیگیری شبانه روزی موضوعات است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، نشست بررسی پروژه های پیشنهادی استان برای سال ۱۴۰۲ به منظور طرح در کمیسیون ماده ۲۳ ملی به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسئولین در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

فاطمی در این نشست با اشاره به احصای بخشی از مسائل و مشکلات مردم مناطق مختلف استان در جریان سفرهای شهرستانی خود و امید مردم به دولت سیزدهم، گفت: پیگیری و حل مسائل و دغدغه های مردم با کت های اتو کشیده ممکن نیست و نیازمند پوشیدن لباس جهادی و پیگیری شبانه روزی موضوعات است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولین باید در تراز دولت سیزدهم فعالیت کنند، اظهارداشت: مدیران برای حل مسائل و مشکلات مردم باید با حضور در مناطق مختلف استان، مسائل را شناسایی و پیگیری و در صورت لزوم جهت اخذ امتیازاتی برای استان، به تهران سفر کنند.

استاندار یزد همچنین با اشاره به همراهی و پیگیری های بسیار خوب نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و پیشرفت استان، بر استفاده از ظرفیت نمایندگان برای پیشبرد هرچه بهتر مسائل و حل مشکلات تاکید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1690267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =