پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی در استان یزد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: پس از ۱۰ ماه از تصویب وام مسکن روستایی، پرداخت این تسهیلات به صورت محدود در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، نادریان زاده اظهار کرد: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی پس از چندین ماه از تصویب در هیئت دولت سرانجام به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک نیز ابلاغ را به بانک‌های عامل یعنی کشاورزی، ملت، ملی، مسکن، صادرات، سپه، رفاه و پست بانک انجام داده است.

وی افزود: مبلغ تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است که سه سال آن دوران مشارکت و ۱۷ سال هم دوران فروش اقساط مشارکتی به شمار می‌آید.

نادریان زاده ادامه داد: در حال حاضر تنها ابلاغ در استان به بانک کشاورزی صورت گرفته که پس از دستورالعمل اجرایی، قابلیت اجرایی دارد. امیدواریم سایر بانک‌ها پس از ابلاغ به پرداخت این تسهیلات بپردازند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خاطرنشان کرد: در دستورالعمل‌های قبلی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر شامل این مصوبه بودند، اما هم اکنون فقط شامل روستاهاست و پیگیر این مساله هستیم که برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر هم پرداخت شود.

نادریان زاده درباره زمان پرداخت این تسهیلات از سوی بانک کشاورزی گفت: دستورالعمل اجرایی آن باید توسط سرپرستی بانک انجام گیرد که حداکثر ظرف مدت یک هفته قابلیت پرداخت را خواهد داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =