مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی: ۶۹ کارمند خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی از معرفی ۶۹ کارمند خاطی در استان به مراجع قضایی خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محبوبی به خبرنگاران گفت: در یک سال اخیر ۲۵ فقره پرونده منجر به کشف جرم شده و ۶۹ نفر کارمند به مراجع قضایی معرفی شد همچنین ۷۲ پرونده تخلف اداری ثبت و ۲۳۳ نفر نیز به محاکم تخلفات اداری معرفی شدند.

وی ۳ نوع بازرسی برنامه‌ای و مدون، بازرسی موردی و بازرسی فوق العاده را ۳ نوع بازرسی این اداره عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۲۸ پرونده مدون و ۶۵ پرونده موردی در استان تشکیل شده و در دست بررسی است.

محبوبی از ورود جدی سازمان بازرسی به مطالبات مردمی بخصوص در بخش خروج خام معادن خبر داد و گفت : ٣ فرایند استخراج ، فرآوری ، فروش و سود در داخل استان به شدت پیگیری می‌شود.

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بررسی عملکرد متولیان احیای دریاچه ارومیه بصورت جدی در حال پیگیری است، تصریح کرد: بیشترین رهاسازی آب برای احیای دریاچه ارومیه از سد ساروق تکاب انجام گرفته و کمترین میزان آن به دریاچه رسیده و در مسیر دچار مشکل و سوء استفاده شده است.

محبوبی تاکید کرد : سازمان بازرسی جلوی استرداد ١٠٠٠ میلیارد تومان اعتبار در اختیار دستگاه‌ های اجرایی از جمله بنیاد مسکن، راهداری، راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب و غیره در سال جاری را به خزانه گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =