ایجاد بازارچه های محله ای در ۵ نقطه شهر خرم آباد

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری خرم آباد از ایجاد بازارچه های محله ای در ۵ نقطه شهر خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، بهنام سلاحورزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت : دستفروشی چند سال بعلت بروز کرونا رونقی نداشت و بازارچه های هفتگی نیز فعالیتی نداشتند اما اخیرا در این مدت طبق توافقی که با پیمانکار صورت گرفته در چند منطقه شهر جهت سامان دهی دستفروشان ، بازارچه های هفتگی راه اندازی می گردد .
وی افزود: در شهر خرم آباد حدود ۱۱۰ دستفروش فعالیت دارند که با این طرح در ۶ روز هفته در ۵ نقطه شهر بازارچه های محله ای بر پا می شوند و این تعداد دستفروش بطور مدیریت شده در بازارچه ها استقرار می یابند و به فعالیت خود می پردازند .
سلاحورزی ادامه داد : در این طرح پیمانکار مبلغی جزیی از دستفروشان جهت مدیریت و نظافت بازارچه ها وصول خواهد کرد .
مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی همچنین به وضعیت سامان دهی وانت های میوه فروش شهر اشاره کرد و اظهار داشت : طبق تاکیداتی که اعضای شورای شهر و شهردار در این رابطه داشتند آن را نیز در اولویت ها قرار داده و پیمانکاری نیز در این راستا جذب و قرار است از هفته آینده کار سامان دهی را آغاز نماید .
سلاحورزی تصریح کرد : طبق بازدید میدانی که از سطح شهر داشتیم چند نقطه را شناسایی نموده که دستفروشان به محض آغاز بکار این مکانها موظف هستن در آن محلها مستقر گردند.
وی عنوان کرد : این مکانها در بلوار ولایت جنب شرکت گاز ، بلوار شهید چاغروند جنب استخر صدف ، ضلع شمالی استخر صدف . و خیابان خاتم الانبیا شناسایی و در حال آماده سازی هستند .
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1675880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =