قهر یک عضو کمیته فنی پس از ابقای اسکوچیچ در تیم ملی

در آخرین دقایق جلسه هیئت رئیسه پیرامون وضعیت تیم ملی ایران، پرویز مظلومی با ناراحتی جلسه را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمپ تیمهای ملی امروز محل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و تصمیم‌گیری درباره برکناری یا ادامه حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بود و از ساعت حدود 11 اعضای هیئت رئیسه و برخی نفرات کمیته فنی خود را به محل رساندند تا در این جلسه سرنوشت ساز شرکت کنند.

این در حالی است که خبرنگاران امکان ورود نداشتند و طبیعتا اعضای هیئت رئیسه پشت درهای بسته جلسه را برگزار کردند اما با این حال کنش حاضران در جلسه، موردتوجه جدی خبرنگاران قرار داشت.

چند دقیقه پیش از اینکه جلسه به پایان برسد و احسان اصولی سخنگوی فدراسیون در مقابل میکروفن پرتعداد رسانه‌ها خبر ابقای اسکوچیچ را به صورت رسمی اعلام کند، پرویز مظلومی عضو کمیته فنی با چهره برافروخته و در حالی که ناراحتی در صورتش مشخص بود، ساختمان را ترک کرد.

در همین لحظه برخی اعضای هیئت رئیسه برای آرام کردن او و بازگرداندش به جلسه خود را به مظلومی رساندند و پس از لحظاتی مذاکره، این پیشکسوت فوتبال ایران به همراه آنها وارد سالن شد.

به نظر می‌رسد خشم و ناراحتی مظلومی آخرین پرده از این جلسه پرحاشیه و جنجالی بود که سخنگوی فدراسیون وجود بحثهای متعدد در آن را تائید کرد. حالا باید منتظر درز اخبار از اتفاقات این جلسه در ساعات و روزهای آینده ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1652211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خشای آرشا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    ابقای اسکوچیچ بهترین تصمیم ممکن مزد این تصمیم خوب صعود به دور بعدی جام جهانی خواهد بود
  • مجید IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    خوب خداروشکر بالاخره شاهد یک تصمیم عاقلانه از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شدیم ابقای اسکوچیچ در شرایط فعلی بهترین کاری بود که میشد انجام داد
  • وحید IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    بنده خودم مربی فوتبال و چهل ساله خاک فوتبال رو خوردم‌متاسفانه برادران بزگوار طوری رفتار می‌کنند انگار تازه کارند آقایان اسکوچیچ کارنامه فعلا قائل قبول بود چند تا هم کمک خوب براش جور می‌کردید کارشو ادامه می‌داد آخه با تیم فضایی ها ک‌مسابقه نمیدید فوقش اوت میشیم‌مثل بقیه دفعات مگه بقیه ما رو بردند فینال؟! کی روش توی جام‌ملت‌ها ی آسیایی حتی یک‌مقام سومی هم‌نیاورد تا دلمون خنک‌بشه. کمی انصاف داشته باشید نشستید میگید لنگش کن آخه با کدوم تدارکات کدوم بازی دوستانه و تدارکاتی حداقل با باباشگاهای داخلی پشت درهای بسته بازی بندازید آخه اینکه نشد فدراسیون فوتبال حتما باید از بیرون فوتبالی ها براتون رئیس بیارند.؟!
  • جلال کمان IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    بالاخره یه تصمیم خوب گرفته شد. باید ازشون تشکر کرد
  • مجید IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    اقای مظلومی زمانی که جرات تحویل تیم گرفتن نداشتن اسکوچیچ بدون دلهره مارو لرد جام جهانی چرا بهانه گیری میکنید کیروش چه گلی زد ژامنی که تیمش بدرد نمیخورد ۳گل به مازد