کمپین اخراج دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی/عکس

پس از شکست تیم ملی ایران مقابل الجزایر شاهد موجی از اعتراض نسبت به عملکرد تیم ملی بودیم. حال این اعتراض به صورت یک کمپین در فضای مجازی ادامه پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در مسیر آماده سازی جام جهانی قطر، برنامه مشخصی ندارد و در پنجره اول فیفا فقط با تیم دوم الجزایر بازی کرد و باخت. در این بین دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی هم به خاطر بعضی تصمیم‌ها شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است. همین موضوع و بی برنامگی تیم ملی، باعث شده تا هواداران خواهان اخراج اسکوچیچ شوند و با راه اندازی هشتگ اخراج او در فضای مجازی، به دنبال این هستند تا صدای خود را به مسئولان فوتبال ایران برسانند.

بسیاری دلیل برگزار نشدن بازی دوستانه را مشخص شدن وضعیت تیم ملی و بار فنی ضعیف می دانند. تنها کاربران اینستاگرام خواهان اخراج سرمربی تیم ملی نیستند و این هشتگ در توییتر هم به راه افتاده است. همچنین کاربران از پیشکسوتانی که از ابقای اسکوچیچ در تیم ملی می گویند هم انتقاد کرده اند و بسیاری از آنها را دارای سابقه نه چندان درخشان در فوتبال ایران می دانند.

کمپین اخراج دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی/عکس

صحبت دیگری که این روزها مطرح می شود بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی است. برخی فوتبالدوستان حضور کی روش در ایران را بهترین اتفاق برای تیم ملی می دانند. با این اوصاف کار دراگان اسکوچیچ برای جلب اعتماد فوتبال دوستان ایرانی بسیار سخت خواهد بود. چند ماه مانده به جام جهانی بخش بزرگی از فوتبالدوستان خواهان حضور یک مربی بزرگ و نامدار روی نیمکت تیم ملی در قطر هستند. اخباری که از اردوی قطر به گوش رسید حکایت از این داشت که تعدادی از ستاره های تیم ملی نیز به توانایی مرد کروات اعتماد ندارند و خواهان تغییر این سرمربی شده اند و به نظر می رسد کمپین اخراج اسکوچیچ از رختکن تیم ملی به فضای مجازی فارسی زبان رسیده است.

البته اسکوچیچ هنوز در فوتبال ایران حامیانی هم دارد و بخشی از هواداران فوتبال به خاطر نتایج درخشان این سرمربی کروات در مقدماتی جام جهانی از او حمایت می‌کنند. نفراتی چون سردار آزمون و شجاع خلیل‌زاده هم به صورت علنی از دراگان اسکوچیچ حمایت کرده‌اند و این هجمه‌ها علیه او را عادلانه نمی‌دانند. در این بین بعضی پیشکسوتان هم هنوز حامی سرمربی کروات هستند و بر این باورند او شایسته حضور در تیم ملی است.

باید دید در نهایت چه اتفاقی برای نیمکت تیم ملی رخ خواهد داد و فدراسیون فوتبال در قبال اسکوچیچ چه تصمیمی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    41 39
    اشتباه محض ، رسانه خیلی داره بد کار میکنه
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      15 6
      اگر کیروش با قراردادی در حد اسکوچیچ حاضره بیاد ایران بسم الله. وگرنه الان هزینه بالا کردن اصلا منطقی نیست و کیروش هم معجزه نمیتونه بکنه. فقط با توجه به شناختی که از فوتبال ما داره و روحیه جنگنده و پشتکاری که داره احتمالا میتونه نتایج بهتر و آبرومندانه تری بگیره.
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    64 72
    ما با هر مربی دیگری هم به جام جهانی صعود می کردیم! صعود ما کار این سرمربی نبود بلکه نتیجه حضور بازیکنانی بود که کی روش برای ایران انتخاب کرده بود!
  • علی-پرسپولیسی قدیمی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    63 18
    وقتی فدراسیون نمیتواندبرای تیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشدچه فرقی میکند مربی اسکوچیچ باشدیاگواردیولا؟هرچندبرخی فوتبالدوستان ازنظرمن ناراحت خواهندشدولی مربی فعلی ثابت کرده که بهیچوجه کمترازمربیان داخلی نیست.
  • رضا IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    57 66
    کیروش را برگردانید
  • حمید US ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    55 36
    اسکو خوبه یادتون رفته داشتید حذف می‌شدیم کسی که مصر حذف کرده به هیچ دردی نمیخوره
  • RU ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    61 24
    یک مشت دلال و فاسد چند روزه در فضای مجازی چه بساطی راه انداخته‌اند.‌ حرفشون هم یک چیز کاملاً مشخص با یک لحن تکراری و بدون هرگونه خلاقیتی هست؛ یعنی اسکوچیچ را اخراج کنید، کی‌روش را بیاورید. همین.
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      10 5
      خیلی زشت که ادم مخاف خودش را ترور شخصیتی کنه برای اینکه فقط فکر می کنه خودش درست می اندیشه, این خوی مستبدین و ظالمین عالم هست
  • ناشناس IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    48 14
    به نظرم با این شرایط اقتصادی و سیاسی همينکه تیم به جام جهانی صعود کند شاهکار است و باید نگه دارند. واین حرفها هم برای اینه که یکی مثل ویلموتس بیارند و این وسط سفره ای برای یک عده پهن بشه وگرنه اگر دارند که مربی خارجی دیگه ای بیارند همون خرج تیم ملی بکنند بهتر نتیجه می گیرد
  • سعید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    30 40
    # اخراج _ اسکوچیچ
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      7 4
      اینایی که منفی دادین بعداز آبروریزی جام جهانی بابت این منفی باید خجالت بکشید
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    21 4
    اولا نه با کیروش از مرحله گروهی سعود میکنیم نه اسکوچیچ باید مربی بهتر باشه دوما فدراسیون با این فرمون فوتبال ایران رو به فنا می ده بقیه تیم ها دارن با تیم های خوب مثل برزیل بازی تدارکاتی انجام میدن ولی ما با تیم دوم الجزایر بازی تدارکاتی انجام میدیم
  • Lionel messi IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    26 20
    تیم ملی مربی تراز اول میخواد نه اینکه مربی نه تاکتیک داره نه چیزی ،تیم ملی از سر بازیکنان با تجربه حود ب اینجا رسید
  • SK ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    38 11
    کاملا مشخص است که منافع یک عده اقتضا میکنه اسکوچیچ بره کیروش بیاد ،اولا اسکوچیچ ما را از ته دره ویلموتس بالا کشید ،اندکی قدر شناس باشید ،دوم؛برای وضعیت امروز تیم ملی با آن تنگناهای اقتصادی و سیاسی و.. همین اسکوچیچ از سر ما هم زیاد است ،حالا اگه زیدان بیاد درخواست چندتا دیدار تدارکاتی بکنه و سایر درخواستها ،ما باید چه کنیم با اینهمه مشکلات ؟! به نظر من سخنان این جماعت فقط از سر به چنگ آوردن منافع اقتصادیست چون اسکوچیچ ارزان است و درنتیجه چیزی عاید این دور و بری ها نمیشود !!
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    32 35
    موفقیتهای اسکوچیچ در اثر توانایی های فنی بازیکنان تیم بوده اگر یک تیم دسته دومی به این مربی بدهید نمی تواند آنها را ارتقاء دهد و یا بدون شکست باشد.
  • ایرانی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    7 4
    غیر ورزشی ها بروند کنار دخالت نکنند و کار را به جامعه ورزش بسپارند همه مشکلات حوزه ورزش حل خواهد شد
  • سعید IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    8 7
    مربیان داخلی همچون آقایان گل محمدی، نویدکیاِ جواد نکونام، علی دایی و رضا عنایتی و رسول خطیبی آیا کمتر از ویلمولتس و اسکوچیچ هستند؟
  • عع IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    5 3
    اقایان‌سرپرست‌فدراسیون‌در‌حد‌و‌اندازه‌فدراسیون‌نیست‌این‌اقا‌فدراسیون‌را‌با‌استقلال‌اشتباه‌گرفته‌برو‌دنبال‌کار‌کاسبی‌خودت‌بیشتر‌از‌این فدراسین‌فوتبال‌را‌به قهقهرا‌نبر‌اقایمحترم‌شما‌نتوانستی‌ی‌‌بازی‌تدارکاتی‌ردیف‌کنی‌دو‌باره‌مربی‌و‌سرمربی‌مقصر‌هستند‌همین‌اقای‌اسکوچیچبهترین نتیجه‌را در‌دور اول‌گرفت‌حالا‌اخ‌شد
  • اکبرمظفری IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    ما مردم ایران همیشه زود قضاوت می کنیم زمانیکه اسکویچ نتیجه گرفت عالی بود ولی الان که یک بازی نتیجه نگرفته بدرد نمی‌خورد زود قضاوت کردن کار درستی نیست واقع بین باشیم