مهلت یک‌ماهه برای حل مشکلات مسکن مهر الیگودرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ضرب الاجل یک‌ماهه جهت حل مشکلات مسکن مهر الیگودرز تعیین کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مسکن مهر ۵۷۶ واحدی الیگودرز از ۱۲ سال گذشته تابحال علی رغم حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف است و باتوجه به نبود زیرساختهای لازم و نبود راه دسترسی مناسب تمایلی جهت واگذاری در بین شهروندان وجود ندارد اما در این راستا احمدرضا دالوند معاون عمرانی استاندار لرستان پس از ۱۲ سال رکود این مجتمع بهمراه مدیران استانی و شهرستانی با سفر به الیگودرز از این سایت بازدید بعمل آورد و امیدواری را جهت شروع ادامه ساخت این مجتمع به مردم این منطقه برگرداند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان پس از بازدید میدانی از مجتمع ۵۷۶ واحدی مهر الیگودرز با انتقاد از توقف ۱۲ ساله این پروژه در شورای اداری الیگودرز گفت : هدف از سفر به الیگودرز توجه به زیرساختهای این پروژه مهم است و موانع و مشکلات دامن گیر این پروژه در مدت زمان مشخصی میبایست رفع شوند .

احمدرضا دالوند گفت : پروژه ۵۷۶ واحدی مسکن مهر الیگودرز ۱۲ ساله متوقف است و یکی از مطالبات بحق شهروندان این شهر است که میبایست در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در این طرح سازه و فوندانسیون بسیار مطلوبی اجرا شده و حدود ۵۰ درصد پیشرفت دارد که با این شرایط اقتصادی به هر شکل ممکن موانع طرح را باید برطرف کرد تا مشکل این تعداد خانوار این پروژه برطرف گردد .
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه ظرف یکماه جاده دسترسی مجتمع ایجاد میشود اظهار داشت: مسیر دسترسی این پروژه مطالبه مردم است که ظرف یکماه بایستی ایجاد شود استقرار ماشین آلات راه سازی جهت جدول گذاری و زیرسازی جاده دسترسی ظرف۲۴ ساعت آینده آغاز شود.

دالوند تصریح کرد: به محض شروع بکار عملیات اجرایی یک نفر بعنوان نماینده نظارت بر اجرای پروژه تعیین میشود و هیچ‌عذر و بهانه ای از هیچ دستگاهی پذیرفته نخواهد شد .

وی همچنین ضرب الاجل یکماهه برای ایجاد شبکه آبرسانی و برق رسانی مجتمع تعیین کرد و گفت : ایجاد زیرساختهای این پروژه باعث ترغیب متقاضیان خواهد شد که در اسرع وقت نیز میبایست توسط دستگاههای مرتبط اجرا شوند ‌.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد شهرداری الیگودرز و شرکتهای آب و برق با در اختیار گرفتن امکانات جهت آماده سازی زیرساختها ظرف ۲۴ ساعت در سایت مستقر گردند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1636468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =