تقدیر از ۸ مدرسه برگزیده شرکت کننده در پویش سلام فرمانده

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۰۰ مدرسه استان در پویش «سلام فرمانده» ویژه دهه نودی‌ها شرکت کردند، گفت: از میان آثار دریافتی، هشت اثر به عنوان برترین‌ها پویش «سلام فرمانده» انتخاب شده است که ازدانش آموزان و مربیان این گروه ها تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری استان احسان قائدی در اجتماع چند هزار نفری سلام فرمانده که با حضور ابوذر روحی در شهرکرد برگزار شد افزود: این پویش فرهنگی با همکاری اداره کل آموزش‌ و پرورش و شهرداری شهرکرد و صدا و سیما به اجرا گذاشته شد که در نتیجه آن ۱۰۰ مدرسه ابتدایی استان، فیلم‌های همخوانی سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان را در فضای مدرسه ضبط کرده و به حوزه هنری ارسال کردند.

وی تصریح کرد: پس از داوری آثار دریافتی، همخوانی دانش آموزان درمدارس؛ تحسین، میعاد، قلم‌چی و الهام شهر شهرکرد، هاتف شهر کیان، شکوفه‌های انقلاب شهر وردنجان، شهید نادری روستای قلعه ممکا و مدرسه پروین اعتصامی روستای سرتشنیز به عنوان هشت اثر برتر این پویش انتخاب و معرفی شدند.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در ادامه یادآور شد: فرزندان دهه ۹۰ ایران، آینده‌داران این مرز و بوم هستند که با شرکت در پویش سلام فرمانده، عشق و اردت قلبی خود را به مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به نمایش گذاشتند.

وی ایجاد وفاق و همدلی میان نسل نوپای انقلاب را مهم‌ترین هدف اجرای پویش همخوانی سرود سلام فرمانده دانست و اظهار داشت: در فضایی که دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و کمرنگ جلوه دادن آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است، برپایی چنین اجتماعاتی با حضور دهه نودی‌ها و خانواده‌های آنان، نشانه‌ای گویا از بی‌اثر بودن توطئه‌های دشمنان است.

گفتنی است، سرود دسته‌جمعی سلام فرمانده، عصر دوشنبه با شرکت هزاران نفر از کودکان،نوجوانان و خانواده ی شهرکردی و با حضور ابوذر روحی خواننده این سرود انقلابی در بوستان ملت این شهر اجرا شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =