پیمان قاسم‌خانی و میترا ابراهیمی در مونیخ/ عکس

پیمان قاسم‌خانی و همسرش میترا ابراهیمی از جمله حاضران در دوره‌ ششم جشنواره فرهنگ ایران «ترمه» در مونیخ که کار خود را از ۲۶ اردیبهشت آغاز کرده است، هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوره‌ ششم جشنواره فرهنگ ایران «ترمه» به مدت دو هفته از ۱۶ تا ۳۰ ماه مه (۲۶ اردیبهشت‌ماه تا ۱۰ خردادماه)، در شهر مونیخ آلمان در حال برگزاری است.

«ترمه» با حمایت اداره‌ فرهنگ شهر مونیخ، مجموعه‌ فرهنگی گاستایگ و سازمان‌های دیگر برپا شده و به رسم هر سال، چهره‌های فرهنگی و هنری بسیاری از ایران و کشورهای دیگر در این جشنواره شرکت می‌کنند. برنامه‌ ششم جشنواره‌ سالانه‌ «ترمه»، با برپایی کنسرت گروه‌های موسیقی جوان ایرانی، برگزاری «شب ادبیات» با نقالی و سخنرانی در باب فردوسی و شاهنامه، نمایش موزیکال، نمایش فیلم‌های کوتاه و مستند، تئاتر و ورکشاپ‌های مختلف هنری برای کودکان و بزرگسالان اجرا می‌شود.

از جمله هنرمندان حاضر در این رویداد پیمان قاسم‌خانی و همسرش میترا ابراهیمی هستند.

پیمان قاسم‌خانی و میترا ابراهیمی در مونیخ/ عکس

۲۵۹۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    5 6
    تمام هنرمندان به اصطلاح ممنوع الفعالیت در کشورهای هماسیه که رابطه خوبی با آنها داریم مثل ارمنستان، اقلیم کردستان و سایر کشورهای جهان برنامه میگذارند و دستگاه دولت هم هیچ تذکر یا اعتراضی نمیکند. این یعنی اینکه حتی خودمان هم میدانیم به دلایل غیر منطقی اینها را ممنوع الفعالیت کرده‌ایم
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    7 3
    پیمان چه شانسی آوردی از دست قبلی خلاص شدی! :)))
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    21 4
    ببین‌مملکت‌چه‌قدربدبخت‌شده‌که‌نماینده‌فرهنگ‌ایران‌ایناشدن!!!!