طعنه علوی به توییت حناچی: جای ظالم و مظلوم عوض شده

تسنیم نوشت: عضو شورای شهر تهران با اشاره به پرونده‌سازی‌های سیاسی در دوره گذشته مدیریت شهری برای پرسنل، گفت: جای ظالم و مظلوم عوض شده و ظالم معترض شده است.

سید احمد علوی، در جریان برگزاری شصتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در واکنش به توییت پیروز حناچی شهردار سابق تهران، اظهار کرد: ای کاش ایشان این توییت در خصوص نیروی انسانی را منتشر نمی‌کرد و ما هم اجازه می‌دادیم آنچه در ۴ سال گذشته بر پرسنل شهری گذشت، در دل‌ها بماند.

وی تاکید کرد: مجبور هستم نکاتی را از دوره گذشته مطرح کنیم. آقای حناچی! بسیاری از پرسنل شهرداری و حتی برخی از اعضای شورای فعلی زخم‌خورده برخوردهای سیاسی مدیریت شهری سابق هستند.

علوی به پرونده‌سازی‌های مختلف در ۴ سال گذشته برای پرسنل اشاره کرد و افزود: این پرونده‌ها از روی توهمات ذهنی برای پرسنل با عناوینی همچون «در ستاد فلانی کار کرده» «حزب اللهی هست» «با فلانی در اینستاگرام عکس داشته» و سایر موارد این‌چنینی تا آنجا که صدای برخی از همفکران خودتان هم درآمده بود.

وی با اشاره به تعدیل ۳ هزار نفری در دوره گذشته مدیریت شهری یادآور شد: این تعدیل را با افتخار بنر کردید.

عضو شورای شهر تهران خطاب به مدیران شهری دوره قبل، گفت: این موارد سبب می‌شود هرکسی حق اظهارنظر در خصوص نیروی انسانی داشته باشد، اما شما مدیران گذشته نخواهید داشت.

وی در توصیه‌هایی به مدیران فعلی شهری، گفت: این کاری که در دوره گذشته با ما پرسنل شهرداری کردند بد، غیرانسانی و غیراسلامی بود؛ ما به عنوان مدیران انقلابی حق تکرار و ایجاد دسته‌بندی سیاسی و جناحی را نداریم.

علوی یادآور شد: اولین و اصلی‌ترین اصل این است که همه ما پرسنل، سرمایه شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: وقتی شفاف عمل نکنیم و به وقتش برای پاسخگویی وارد نشویم جای ظالم و مظلوم عوض می‌شود. سکوت ما برای حدود ۵۰ نفر که مشخص هم هست علت اتفاقات رخ داده چه بوده، موجب شده تا جای ظالم و مظلوم عوض شود.

بیشتر بخوانید:

توئیت شهردار سابق درباره تسویه حساب سیاسی زاکانی در شهرداری تهران

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1624742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =