پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جوان

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را بر جوانان استان چهارمحال وبختیاری، خصوصا فرهنگیان جوان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  افشین امیریان در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، الگوی جوانان عالم و روز جوان را به جوانان استان چهارمحال و بختیاری خصوصا فرهنگیان جوان تبریک گفت، درمتن   این پیام آمده است : 

«جوانی یک پدیده درخشان و یک فصل بی بدیل و بی نظیر از زندگی هر انسانی است «مقام معظم رهبری»

روز جوان به نام مقدس جوانی است که تمام وجود خود را در مسیر ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فدا نمود و تبدیل به اسوه ای برای جوانان عالم گردید، جوانی که از جوانی خود گذشت تا اسلام زنده بماند.

روز جوان فقط یک نامگذاری نیست بلکه گفتمانی است، که مسیری روشن به سوی حیات طیبه فراهم می نماید و جوان ایرانی نمادی از همین گفتمان است، آگاه، با معرفت، بصیر، سیاسی و اهل تحلیل و با ایمان.

فرهنگیان جوان نیز با الهام از منویات مقام معظم رهبری تحصیل، تذهیب و ورزش را سرلوحه کار خویش قرار داده و با تمام توان برای رسیدن خانواده بزرگ آموزش و پرورش به اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی تلاش می نمایند.

اینجانب بر خود لازم می دانم روز جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) را به جوانان عزیز استان چهارمحال و بختیاری خصوصا فرهنگیان جوان تبریک عرض نمایم و آرزوی سربلندی و  موفقیت روز افزون برای آنان نمایم.

امید است که جامعه اسلامی با دستان پرتوان این جوانان بتواند قله های موفقیت و سربلندی را فتح نموده و زمینه ی ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) را فراهم نماید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1612497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =