بیمه شدگان لرستانی  جهت دریافت خدمات به پزشک خانواده مربوطه مراجعه کنند

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان گفت : بیمه شدگان جهت دریافت خدمات به پزشک خانواده مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان شاهدخت فتحی بیرانوند در این رابطه گفت: بیمه‌شدگان طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت جهت دریافت خدمات به پزشک خانواده مربوطه مراجعه کنند.

 شاهدخت فتحی بیرانوند در گفتگو با پایگاه خبری گریت نیوز، با اعلام این خبر گفت: در راستای انتصاب پزشک خانواده در سطح استان، بیمه‌شدگان طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت جهت دریافت ارائه خدمات به پزشک خانواده مربوطه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به اطلاع بیمه شدگان صندوق های روستاییان و عشایر سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع – ۱ می رساند که حتماً به پزشک خانواده مربوطه مراجعه کنند، در غیر این صورت و مراجعه به پزشک غیر مرتبط هزینه تجویزی پاراکلینیک، دارو، تصویربرداری و ویزیت به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان بیان کرد: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت منتسب به پزشک خانواده مربوطه در صورت مراجعه به پزشک دیگر  متضرر خواهند شد و در این راستا علاوه بر عدم رعایت مسیر ارجاع نسخه نویسی، تمام هزینه های مرتبط به صورت آزاد محاسبه می شود که انتظار می‌رود بیمه‌شدگان به پزشک خانواده ای که منتسب شده اند مراجعه و از خدمات آن بهره ببرند. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1554330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =