۱۵ نفر
۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
لزومی برای دروغ گفتن درباره واکسیناسیون کرونا نیست!

بسیار مختصر عرض می کنم که از شروع کرونا چندین یادداشت بعد از شروع واکسیناسیون و صحبت واکسیناسیون در کشور برای کرونا -١٩ نوشتم و در خواست کردم از اطبا و وزارت بهداشت قبل از هر چیزی پاسخ به سوالات مربوط به واکسن داده شود.

ناگفته‌های علم موجود درباره واکسن کرونا !
متاسفانه تا به امروز خبری نشد (تاریخ سوالات مطروحه را در یادداشت ملاحظه بفرمایید- دیماه ٩٩  ! ) بلاخره امروز نصفه و نیمه یکی از سوالات توسط دو تن از اطبای بسیار خوشنام عفونی کشور ! بخصوص در دوران کرونای کشور پاسخ داده شد به شرح خبر:
هیچ واکسنی ایمنی 100درصدی در مقابل ویروس کرونا ایجاد نمی‌کند ولی باعث جلوگیری از فوت  افراد می‌شود./ صدا و سیما
و
سرعت وحشتناک شیوع کرونای دلتا/ هیچ واکسنی ایمنی ١٠٠ درصدی ایجاد نمی‌کند
هیچ یک از واکسن‌های تولید شده در دنیا ایمنی ١٠٠ درصد ایجاد نمی‌کند و این نکته ای است که افراد باید مورد توجه قرار دهند.  دریافت دو دز واکسن سبب می شود فرد در صورت ابتلا کارش به بستری در بیمارستان نکشد و یا خطر مرگ و میر در فرد دریافت کننده دو دز واکسن بسیار حداقل و نزدیک به صفر است../فارس

از آوردن نام اطبا در دو خبر فوق صرفنظر کردم چون علاقمند نبودم کامنت های زیر یادداشت اینجانب همانند کامنت های اطبای خبر ساز، گلگون به کلمات شایسته ایشان توسط مردم عزیز باشد !

بله واکسیناسیون ایمنی ١٠٠ درصد ایجاد نمی کند ؟ هنوز راه زیادی برای پاسخ به سوالات دیگر مانده است که بی جواب مانده اند که باید وزارت بهداشت برای مردم قبل از هر موضوعی پاسخ دهد ؟

در همین راستا باید عرض کنم اینکه از فوت هم جلوگیری می کند کاملا سخنی دروغ و بی مورد است ! و امار جهانی چیز دیگری را بیان می کند، چرا باید به مردم دروغ گفت ؟

بنا به گفته CDC امریکا، 

According to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), there have already been 4,115 reported cases of fully vaccinated people being hospitalized or dying with Covid-19 coronavirus breakthrough infections.

و بنا به گفته PHE انگلستان،

‏The latest Public Health Englan (PHE)

Of the 117 people who died with the Delta variant, first identified in India, 50 (43%) had been fully vaccinated.

هر دو مرکز اماری از مردمی که واکسینه شده بودند و فوت شدند را اعلام کرده اند ؟ شکی نیست که واکسیناسیون کمک می کند ولی نه ١٠٠ درصد است و نه از مرگ جلوگیری می کند !

توصیه من به وزارت بهداشت روشن نمودن کلیه سوالات مطروحه در یادداشت نگارنده در تاریخ دیماه ٩٩ برای مردم و همینطور توصیه من به اطبای محترم ! راستگویی است. اجازه بفرمایید ضمن ارتقا دانش عمومی مردم کشورمان، مردم با چشم باز و اطلاعات کامل تصمیم بگیرند !

* استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران و بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران در ایران

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    چقدر استرس این همان مرگ است