تاخت و تاز نرخ‌ها در بازار خودرو / دنا در مرز نیم میلیاردی شدن

افزایش قیمت ها در بازار خودرو امروز با درصد بیشتری نسبت به روزهای گذشته اتفاق افتاد به طوری که در بین خودروهای دنا مدل دنا دنده ای توروبو پلاس در ۲۴ ساعت گذشته ۷ میلیون تومان گران شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوسانات قیمتی امروز در بازار خودرو شدت گرفته است و افزایش قیمت خودرو با شتاب و درصد بیشتری نسبت به روزهای گذشته همراه شده است؛ در بین خودروهای گروه پراید مدل ۱۵۱ این خودرو از ۱۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۳۳ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای گروه پژو نیز امروز افزایش قمیت شدیدی را تجربه کرده اند؛ ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ امروز ۲ میلیون تومان دیگر گران شد و به قیمت ۲۰۶ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز امروز ۵ میلیون تومان گران شد و ۳۸۵ میلیون تومان قیمت خورد و پژو پارس سال نیز از ۲۳۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای گروه سمند نیز این افزایش قیمت ها در ۲۴ ساعت گذشته مشهود بوده است به طوری که سمند lx مدل ۱۳۹۹ از ۱۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شد و در حال حاضر ۲۱۰ میلیون تومان قمت خورده است و سمند lxef۷  نیز امروز از نوسانات قیمتی در امان نبوده است و با افزایش قیمت ۵ میلیون تومان به قیمت ۲۳۴ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز امروز افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده اند؛ دنا توربو پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ امروز با افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی به قیمت ۳۹۲ میلیون تومان رسید و دنا توربو پلاس اتوماتیک نیز امروز  ۱.۱۰ درصد گران شد و ۴۵۵ میلیون تومان قیمت خورد.

گفتنی است که تیبا ۱ امروز یک میلیون تومان دیگر گران شد و ۱۳۸ میلیون تومان قیمت خورد و تیبا صندوقدار نیز از ۱۳۱ میلیون تومان در روز گذشته به قیمت ۱۳۲ میلیون تومان رسید و خودروهای کوییک نیز امروز به طور میانگین ۴ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده اند و به عنوان مثال خودرو کوییک دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۴۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است: 

سرخپوشی قیمت خودرو؛دنا در مرز نیم میلیاردی شدن

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =