۶  رشته تحصیلی جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تاسیس ۶ رشته برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، دکتر رضا نقدی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اعلام این خبر بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای مأموریت پرورش دانشجوی ماهر و کارآفرین را بر عهده دارد و در این راستا رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه با توجه به نیاز جامعه و بازار کار انتخاب می شوند.
نقدی رشته های جدید این دانشگاه را  تربیت بدنی، شبکه های کامپیوتری، معماری داخلی و  گیاه پزشکی در مقطع کاردانی و مهندسی حرفه ای معماری و  تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ناپیوسته عنوان کرد و گفت: با اضافه شدن این ۶ رشته به سبد آموزشی این دانشگاه، تعداد رشته‌های این دانشگاه به ۵۸ رشته رسید.
وی اظهار داشت : این دانشگاه تلاش می‌کند از طریق تربیت تکنسین‌ها و مهندسان ماهر، شایسته و کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی ، زمینه‌های لازم را برای کسب مهارت ، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان فراهم کند.
نقدی  ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به نیاز نیروی انسانی ماهر تنها دانشگاهی است که مجوز توسعه فضای فیزیکی، جذب هیئت علمی، راه اندازی رشته‌های جدید و افزایش دانشجو را دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =