بلایی که قراردادهای سنگین برسر استقلال آورد

خبرورزشی نوشت:استقلال این روزها هر چه می کشد از قراردادهای سنگین و بی حساب و کتاب ابتدای فصل می کشد.

بارها و بارها نوشتیم که به یک بازیکن باید به حد و اندازه اش پول داد. در ابتدای فصل استقلال با بازیکنی 7 میلیاردی قراردادبست که با هیچ متر و معیاری 2 میلیارد تومان هم نمی ارزید اما مدیران وقت باشگاه تحت تاثیر 4 تا صفحه و کانال در فضای مجازی چوب حراج را بلند کرده و چنان بلایی برسر استقلال آوردند که حالا بازیکن خیلی شیک و مجلسی در تمرینات شرکت نمی کند و هیچ کس هم نمی تواند به او بگوید بالای چشمت ابروست!می دانید چرا ؟ چون در یک کلام حق با بازیکن است و پولش را می خواهد . بهر حال این بازیکنان با زور اسلحه که قراردادهای نجومی نبسته بودند. آنها مذاکره کردند و ناگهان در طبقه 23 هتل آزادی قیمت ها 2 و 3 برابر شد!این که این وسط چه اتفاقاتی افتاد را هیچ کس نمی داند اما مسلما در این ماجرا نه محمود فکری مقصر بود و نه فرهاد مجیدی و هر چه بود به ضعف آشکار مدیریت برمی گشت.

استقلال حالا چوب همان قراردادهای بی حساب و کتاب اول فصل را می خورد. قراردادهایی که در آن نه شان پیراهن استقلال رعایت شد و نه شان نام بزرگ این تیم پرطرفدار . حالا این که حضرات مدیر! که آن قراردادها را بستند الان کجا تشریف دارند و از شهرتی که با استقلال کسب کردندچطور لذت می برند ، مهم نیست . مهم این است که استقلال چوب ندانم کاری و کار نابلدی مدیران خود را می خورد .

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    بنازم به قراردادهای صلواتی بازیکنان پرسپولیس
  • علی NL ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    نگید که تقصیر مدیرا بود. 100 در صد تقصیر هوادارا بود. وقتی همه شون (نه فقط ادمین های صعحاتشون) صبح تا شب میرفتن جلو مجلس تجمع میکردن یا تو مجازی فشار می آوردن که بازیکن ها رو تمدید کنن و بخرن باید همچین چیزی رو پیش بینی میکردن. اونموقع که میگفتن نادری مجانی اومد بازیکنا قلبی تمدید کردن سینا نرادخانیو مظاهریو ... به ندای قلبشون گوش دادن باید به اینجاش فکر میکردن. الانم مدیرشون که با پول مردم خرج استقلالو میداد رفته زندون و کار براشون سخت تر هم شده. باید همون مقداری هم که تا الان خلیل زاده خرج کرده رو از بازیکنا بگیرن.
  • مصطفی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    اره شما راست میگید چطور پول همین قرارداد ها برای پرسپولیس پرداخت میشه اما برا استقلال پول نیست تو رو خدا بس کنید ـ. أ
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    8 ساله داره چوب مدیریت را میخوره
  • GB ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    9 1
    بعد هواداراشون آخر فصل گريه ميكنن كه وزير و وكيل و ..... همه پرسپوليسي هستن و ٩ ساله نذاشتن و نوموخان اينا قهرمان بشن
  • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    مدیران انتخابی وزیر ورزش پرسپولیسی برای استقلال این بلاها را سر استقلال اوردند هنوز قضیه شفر و استرا وووووومانده است تضعیف استقلال قهرمانی پرسپولیس !!