مطالبه ۱.۵ ساله‌ام روی زمین مانده است/بهره‌برداری از مترو بهارستان تا سفر «نوبخت»

استاندار اصفهان گفت: مطالبه ام در خصوص اجرای طرح ساماندهی ورودی جنوب اصفهان یک سال و نیم است که روی زمین مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اصفهان، عباس رضایی ظهر پنجشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با اشاره به اینکه ورودی‌ای اصفهان به ویژه در مناطق جنوبی نیازمند ساماندهی است، اظهار کرد: در هنگام ورود به اصفهان از سمت بهارستان احساس ورود به شهر جنگ زده مسافران دست می‌دهد و این شرایط زیبنده اصفهان نیست.

وی با بیان اینکه حدود یک سال و نیم است که پیگیری این طرح نیمه تمام را خواستار شده‌ام، ادامه داد: مسئولان می‌گویند دو میلیارد تومان برای طرح مطالعاتی هزینه شده است و باید هر چه زودتر این طرح به مرحله اجرا برسد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تامین اعتبار مترو بهارستان به خوبی دنبال شده و ضروری است که این پروژه همانطور که به رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده شده است، بهره برداری برسد، ادامه داد: از مسئولان درخواست داریم این پروژه را تا ۱۵ خرداد به پایان برسانند.

وی به وضعیت نامناسب راه‌های استان اصفهان با توجه به موقعیت این استان اشاره کرد و گفت: ضروری است معاون عمرانی، اداره کل راه و شهرسازی و راهداری هر چه زودتر نسبت به ساماندهی این وضعیت برنامه ریزی جدی داشته باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =