پرونده ۵۱۰ هزار متقاضی مسکن ملی تایید شد/انتقاد از بدقولی پیمانکاران آزادراه‌های اصفهان

وزیر راه و شهرسازی گفت: از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر متقاضی اقدام ملی مسکن، صلاحیت ۵۱۰ هزار نفر تائید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اصفهان، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید بهارستان با اشاره به اینکه اجرای این طرح نقش بسزایی در خانه دار شدن بسیاری از خانواده‌ها دارد، اظهار داشت: این اقدام در شهر جدید بهارستان که رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک شهر جامع است قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اجرای با کیفیت و منظم پروژه‌های اقدام ملی مسکن همواره مورد تائید وزارت راه و شهرسازی بوده است، ابراز داشت: همواره انجان کارهای علمی و دنباله‌دار را در دستور کار قرار داشته‌ایم و در این زمینه پایه گذاری شهرهای جدید با ایده سراج الدین کازرونی، وزیر وقت راه و شهرسازی در دهه ۷۰ با ۱۷ شهر و انجام شد و امروز در کشور ۲۳ شهر جدید احداث شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کاربرد شهرهای جدید تنها خوابگاه بودن آن نیست، اضافه کرد: در این زمینه توسعه و ایجاد پویایی و نشاط در این شهرها را همواره در دستور کار داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر متقاضی اقدام ملی مسکن، صلاحیت ۵۱۰ هزار نفر تائید شده است، ادامه داد: باید توجه داشت که اطلاعات متقاضیان مسکن با توجه به وصل شدن ما به سامانه رفاه با دقت ارزیابی می‌شود و بر اساس آن برای متقاضیان تائیدیه صادر می‌کنیم.

ساخت و ساز را به خود مردم واگذار کردیم

اسلامی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن ساخت وساز را به خود مردم واگذار کرده‌ایم، ابراز داشت: در این زمینه آورده دولت زمین بوده است و مردم به خوبی و با کیفیت در حال اجرای این طرح هستند.

وی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مسکن اقدام ملی به میزان ۳۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و ادامه داد: این رقم قابل توجه است و متقاضیان باید از این ظرفیت نهایت بهره برداری را داشته باشند.

پاسخ به انتقاد استاندار اصفهان نسبت به بی کیفیت بودن راه‌ها

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انتقاد استاندار اصفهان در خصوص بی کیفیت بودن راه‌های استان اصفهان اضافه کرد: در این زمینه در آزادراه‌ها با برخی از پیمانکاران به مشکل برخورده‌ایم که از آن جمله می‌توان به پیمانکار آزادراه اصفهان – کاشان اشاره کرد.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از پیمانکاران وعده‌هایی را می‌دهند که به آن عمل نمی کنند، حتی قصد تسویه حساب با پیمانکار مذکور را داشتیم اما بار دیگر قولهای متقنی داد که تصمیم گرفتیم فصرت دیگری به وی دهیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =