عملکرد مدیران انتقال خون، مشارکت را در اهدای خون افزایش می‌دهد

امام جمعه قزوین گفت: دقت و امانتداری در مجموعه انتقال خون، اعتماد عمومی و انگیزه مردم را در مشارکت در اهدای خون افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین در دیدار با مریم مدرسی، مدیرکل انتقال خون استان قزوین اظهار کرد: اهدای خون یکی از کارهای ارزشمند و پسندیده است و باید تلاش کنیم در تمام طول سال اهداء خون را جدی بگیریم و آحاد جامعه برای این کار خیر و پسندیده که در سلامت جامعه بسیار مؤثر است، مشارکت جدی داشته باشند.

عابدینی با بیان اینکه عملکرد مدیران مجموعه انتقال خون در مشارکت مردم در این کار خیر نقش مهمی دارد، خاطرنشان کرد: اینکه مردم حس کنند امانتداری، دقت و اولویت‌بندی مورد نظر مجموعه مدیران انتقال خون است، اعتماد عمومی و انگیزه مردم را در مشارکت در اهدای خون افزایش می‌دهد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: بانوان در دقت و امانت‌داری بسیار خوب عمل کرده‌اند و خوشنام هستند و در این عرصه‌ی مهم نیز موفق عمل کنید.

مریم مدرسی، مدیرکل انتقال خون استان قزوین نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اهمیت اهدای خون، به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان ارائه کرد و از عابدینی درخواست کرد تا در فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر این معنا، یاری‌گر مجموعه انتقال خون باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =