۱۱ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در همدان جان باختند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت ۱۱ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در استان همدان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۶۱۹ نفر رسید.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر محمد طاهری در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: با شناسایی ۶۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی به ۳۹ هزار و ۷۹۶ نفر در استان رسید.

وی اضافه کرد: مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در این استان به ۱۱ هزار و ۶۰۸ نفر و بیماران سرپایی به ۲۸ هزار و ۱۶۱ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۴ مورد بود که ۱۹۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۸ بیمار وخیم گزارش شده است.

لازم به ذکر است هم اکنون ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روزهای آتی وضعیت اسدآباد نیز قرمز می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =