۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
حمل کالای قاچاق در زیر بار ضایعات

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹ میلیارد و ۶۲۱ میلیون ریال کالای قاچاق در زیر بار ضایعات در "اراک" خبر داد.

سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی ،بیان داشت: در سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" برنامه ریزی دقیقی در طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا تدوین و از نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته است. 
 
وی اظهار داشت: در تداوم این رویکرد، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقاتی از فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق و برنامه ریزی آنان برای جابه جایی دو محموله قاچاق از استان های جنوبی کشور به مقصد تهران مطلع شدند. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با مراقبت های نامحسوس انجام شده، سرانجام ۲ دستگاه خودروی کامیونت که در پوشش حمل ضایعات در حال جابه جایی کالاهای قاچاق بودند، در اتوبان "اراک-قم" شناسایی و در یک عملیات منسجم متوقف شدند. 
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی خودروهای متوقف شده، مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیر زیادی کالای قاچاق مانند: لوازم یدکی خودرو، قطعات پرینتر، چند دستگاه پیانو، لوازم خانگی، قفل درب ضدسرقت، لوازم و تجهیزات پزشکی و ... کشف شده است. 
 
سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات که به شکل ماهرانه ای در زیر بار ضایعات جاساز شده بود، برابر اعلام کارشناسان ۹ میلیارد و۶۲۱ میلیون ریال برآورد شده است. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان تداوم و تشدید طرح های مبارزه با قاچاق کالا در برنامه ریزی های عملیاتی پلیس استان در سال جدید، خاطر نشان کرد: ۲ فرد دستگیر شده در این عملیات به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =